Dit soort aanhangwagen heb je nog nooit gezien!

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaurensT

Rookie
7 apr 2015
2
0
Beste mede motorrijders,

Mijn naam is Laurens uit België (heb me kort voorgesteld in het gedeelte "nieuwe gebruikers").

Enkele jaren geleden hebben mijn vader en ikzelf een alternatief voor een aanhangwagen ontwikkeld waarvan we uiteraard hopen dat hij mooi in de markt zal liggen. Omdat de weg van idee naar product niet een gemakkelijke weg is, had ik graag jullie feedback/opmerkingen gehad.
Ik heb momenteel een voorlopige webpagina aangemaakt waar je het (zelf gemaakte!) prototype al eens kan bekijken in een filmpje en, indien je ons idee steunt, ook je email en woonplaats kan achterlaten. Dit is volledig vrijblijvend en deze gegevens worden niet gebruikt voor reclame of andere toestanden waar ik zelf ook een hekel aan heb!
Hier alvast de link:

Hopelijk kan ons idee je interesse opwekken en steunt de motorwereld ons massaal.
Graag wil ik de nadruk leggen op het feit dat dit een prototype is en zeker niet het eindresultaat. De uiteindelijke motor-versie zal door een Belgische producent gemaakt worden, die kwaliteit even hoog als ik "in het vaandel neemt" (zoals ze dat zeggen) als ik. Momenteel gaat het enkel over de werking ervan er jullie reacties hierop.

Indien je vragen hebt vooraleer je ons wenst te steunen, aarzel dan absoluut niet. Ik zal deze zo goed en eerlijk mogelijk proberen te beantwoorden.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vind het een mooie oplossing voor zware spullen.
Voor een motor echter lijkt me een oprij plankje voldoende en wel zo simpel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan