Dit was de MF-Meidenrit

"ons Lianneke"

MF veteraan
22 mrt 2003
4.774
3
Goirle (NB)
Het ging allemaal zo lekker, op tijd uit bed, pakkie aan, motor gereed en karren maar. En ik had er nog wel zo'n zin in! :P
Eerst Slight111 en Gixxergirl oppikken (daar ging ik al de fout in maar de details zal ik jullie besparen O-) ). Toen op ons (mijn :X ) gemakkie naar Ravenstein alwaar de volgende 3 dames op ons zouden wachten. En ja hoor we kwamen tegelijk aanrijden dus dat ging ook lekker vlot. Joep & Floris, SV-girl (sorry als ik de namen fout heb) en de derde ben ik helaas de naam kwijt (sorry).
De grootste gek voorop (ikke dus) en op naar Apeldoorn!!!!
Dacht het niet, even voorbij Ravenstein begon dat brik van me te haperen :( Ik baalde al gelijk als een stekker. Dus aan de kant. Kloteding starte niet meer, even gewacht en ondertussen de monteur (papa) eens gebeld. Nog eens gestart en ja hoor hij deed het weer :} dus nog eens proberen. Maar helaas na een aantal honderd meters hield ie het alweer voor gezien. Dus ik heb de andere vooruit gestuurd en ik zou wel eens de ANWB bellen en dan maar weer terug naar Goirle. Shit, shit, shit. Na 10 minuten was de ANWB er al :} en die kon zo vlug niks vinden. Zit er benzine in? Ja natuurlijk, ben geen muts!! Dus hij de benzinekraan maar eens op reserve gezet en nog eens proberen te starten. Ja hoor hij deed het. Volgens de ANWB-man zou het wel in de benzinefilter zitten en moest ik maar verder op reserve rijden. Ok, en ik omgedraaid naar huis want ik zou de dames toch niet meer inhalen en ik vertrouwde dat oud hoop roest van me niet meer.
Aan de andere kant stond madam weer stil! Weer de ANWB erbij en deze keer ook zo'n motormanneke met aanhangwagen en die heeft eens gekeken en volgens hem lag het toch echt aan de benzine of liever gezegd aan het geen benzine hebben! Dit kon volgens mij echt niet want ik had gisteren dat kreng volgetankt en heb toen niet veel meer gereden dus ik moest apeldoorn in mijn ogen zeker kunnen halen.
Moraal van het verhaal: op tijd tanken '(
Dus deze week de carburateur eens goed afstellen en meteen heel dat brik maar eens een beurt geven en op naar de volgende toerrit (OBT :9 )
Hoe het met de andere dames verder gaat zullen ze hier ongetwijfeld nog wel posten en ik ben ook zeer benieuwd naar wat ik zoal heb moeten missen en hoop op véél foto's :}

Owja, er staat nu voortaan
full
op mijn voorhoofd :X
 
Whoehahahaaaaaa, wat een muts ! Welke motorrijder komt er nu zonder benzine te staan, is toch het eerste wat je checkt als je gaat rijden Whoehahahaaaaaaaaaaa
Vrouw zeker, Whoehahahaaaaaaaa, zou een kerel niet overkomen |( |( Tjeeeeezus wat stom zeg }) })

[me]jaja, NitroMax, stop nu maar weer, Lianneke kan zich vast nog wel het topic van vorige week herinneren ;) [/me]
 
hahahahaha dit belooft nog wat straks.

De rit is nog volop bezig en de eerste muts is al een feit :+

kan een lang topic worden
 
Whoehahahaaaaaa, wat een muts ! Welke motorrijder komt er nu zonder benzine te staan, is toch het eerste wat je checkt als je gaat rijden Whoehahahaaaaaaaaaaa
Vrouw zeker, Whoehahahaaaaaaaa, zou een kerel niet overkomen |( |( Tjeeeeezus wat stom zeg }) })

[me]jaja, NitroMax, stop nu maar weer, Lianneke kan zich vast nog wel het topic van vorige week herinneren ;) [/me]
Bewaar je nog wat voor straks? :+ Denk dat er nog wel een paar mutsen bijkomen :X
Route-mutsen, opmaak-mutsen, trage-mutsen :+
een benzine-muts is er al haha.....
 
Bewaar je nog wat voor straks? :+ Denk dat er nog wel een paar mutsen bijkomen :X
Route-mutsen, opmaak-mutsen, trage-mutsen :+
een benzine-muts is er al haha.....
Nitro inschattende heeft ie nog genoeg in huis om een velletje vol te krijgen voor eventuele andere mutsen.

Enne, Lian, aan ene kant
full


Maar vind t toch ook wel beetje verdrietig '( voor je.....
 
Het tweede slachtoffer is inmiddels ook weergekeerd. ninjagirl
is na 4,5 uur sturen van Alphen naar Zutphen en terug zonder de
groep te hebben gevonden huiswaarts gekeerd.

Gisteren had ze nog driftig de route van Alpen naar Apeldoorn
uitgedokterd (was gelukt), maar dan als volleerd route-wonder (not!)
gewoon zonder kaart vertrekken |(

Ze liep reeds op de ring Utrecht vast (waar is nou die *^&^%&^% A1) en
was daardoor te laat in Apeldoorn. Vervolgens geeft ze nog ruiterlijk toe
aan bikermouse 8-) dat ze op de ring Utrecht reeds fout was ...

Groep nog proberen te zoeken, maar tevergeefs. Vanuit Zutphen maar gebeld
dat ze terugkwam.

Quote van het slachtoffer: "Geef me dan ook gewoon een circuit, dan kan
ik niet verdwalen!" :z
 
WAAR BLIJFEN DE PICCIES???????
Rit is net afgelopen, ze komen nu naar huis. Is allemaal leuk geweest zo te horen en zonder valpartijen zoals dat bij "onze stoere mannelijke ritten" altijd het geval is })
Dus wie lachen er nu het laatst })
 
Terug
Bovenaan Onderaan