Dit was pas stom (klapper)

:+

_O-

Je zegt het zelf al: stom!

Ik heb eeb 50cc racertje (zie icoontje) zonder kickstarter (uiteraard geen startmotor). Die moet je dus aanduwen. Gaat zo: Choke vol open, in z'n twee zetten, aanduwen met koppeling in.Als je een beetje vaart hebt (hoeft niet eens zoveel te zijn) er op springen en op precies dat moment dat je gewicht de achtervering indrukt de koppeling loslaten (en weer inknijpen als-ie loopt).

Het kan door er langs te lopen en er op te springen maar de tank is nogal lang en voor je 't weet knal je met je ballen op de tank...(geldt dat ook als tankslapper? ) :+ Beter is om er gewoon op te zitten en zo proberen zoveel mogelijk vaart te maken.

Nog beter is een funcionerende automatische starter :P

:W
 
_O- _O-

zulke filmpjes vind je vaak op internet onder de catagorie bloopers :+

maaruh aanduwen ken ook gewoon als je erop zit hoor, gewoon ff 2 mensen
vragen of ze stukje willen duwen.. werkt gewoon :W

mjah van je fouten leer je.. sterkte met je Z :Y
 
Moet toch wel lache om dit verhaal :)

Wel mooi kl*te dat het allemaal gebeurd is, succes met je Z, met die VW en zijn eigenaar :)
 
Lekkere tip van die vriend van je !
Hij had jou en je motor inderdaad aan moeten duwen. Als ie loopt koppeling loslaten en erop springen..... :X als ik zelf een motor aanduw dan ren ik in z'n 2 of 3 met ingeknepen koppeling, dan laat ik 'm even los tot ie aanslaat en dan meteen weer koppeling intrekken zodat de motor rustig aan op gang kan komen. Niet koppeling loslaten en erop springen, zeker niet met een motor met flink wat compressie.

Tip : laat die vriend van je de schade betalen :+
 
Tip 2: als je je benzinetank wil leeg maken echt alle benzine eruit. Dan moet je dit gewoon met de stofzuiger doen.














NB: dont do this at home, joking
 
Ik snap ook niet waarom je de koppeling niet weer in kon knijpen? :P


Wel zwaar kut zo'n ongeluk. '(
 
Ik spring er meestal op op het moment dat ik de koppeling loslaat, krijg je meteen wat druk op het achterwiel zodat ie minder snel blokeert.
 
full
 
oooooooooow sjit , echt klote , dit wil je nog niet in je nachtmerrie.............. sterkte
 
Ohohoh, dit wordt zo'n mooie als je over een paar jaar aan een bar zit met een brewsky.

Dan lach je je kapot, nu wss niet....
 
_O- _O-

zulke filmpjes vind je vaak op internet onder de catagorie bloopers :+

maaruh aanduwen ken ook gewoon als je erop zit hoor, gewoon ff 2 mensen
vragen of ze stukje willen duwen.. werkt gewoon :W

mjah van je fouten leer je.. sterkte met je Z :Y
2 Mensen om te duwen :? 18Ropzitdame is in geval van nood genoeg voor mijn 851. Een maat van me duwt zijn 851 aan zonder hulp, terwijl hij er op zit. Bleek uiteindelijk niet genoeg, zijn hoofdzekering was kapotgetrild. mooi spul, zo´n 2cilinder *O*
 
vind het wel stijlvol en zeker om het hier te posten }) shit happens hoor , over een weekie dan lach je erom !!!

ken mensen die een heel stuk dommer op hun bek gaan en er dan schijnheilig over gaan doen dat het aan alles lag behalve hunzelf |( |(

Tis voor jou ff kut , maar mooi verhaal :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan