Dit weekend (1/2 maart 2003) in het noorden?

whahahahaha ik lig nog steeds in een deuk

nou jah lach maar jullie, straks met mooie weer moet ik ook nog om de vriendin denken en dan rijden jullie allemaal lekker en dan zit ik netjes met haar in de stad ofzo, neeh prettig voor uit zicht hoor :P
 
Zodra ik me motor wat beter heb leren kennen, mag je wel een keer met mij mee rijden. Dan hoef je tenminste niet zielig alleen thuis te zitten terwijl iedereen lekker aan het toeren is. :)

*D dank je! Ja, je moet je motor wel eerst goed kennen, en dan ook met iemand achterop durven rijden, want volgens mij is dat wel echt anders dan alleen rijden.
Je zegt het maar als je zover bent :)

Op zondag 02 maart 2003 00:26 schreef CyCle het volgende:Ik denk niet dat je daar voor zielig hoeft te kijken *D ....

Ennuh jah de film was leuk: James BOnd , Die another Day.

Volgende keer blijf ik wel de hele rit erbij.. was erg gezellig

wil jij mij misschien wel achterop hebben dan :?
 
Needless to say... maar ik ga vandaag niet meer rijden. Heeft hier geregend en is grijs en grauw... volgende keer beter.
 
Op zondag 02 maart 2003 14:28 schreef EeK ! het volgende:*D dank je! Ja, je moet je motor wel eerst goed kennen, en dan ook met iemand achterop durven rijden, want volgens mij is dat wel echt anders dan alleen rijden.
Je zegt het maar als je zover bent :)wil jij mij misschien wel achterop hebben dan :?


Jammer voor je CyCle :+
 
Op zondag 02 maart 2003 14:28 schreef EeK ! het volgende:*D dank je! Ja, je moet je motor wel eerst goed kennen, en dan ook met iemand achterop durven rijden, want volgens mij is dat wel echt anders dan alleen rijden.
Je zegt het maar als je zover bent :)wil jij mij misschien wel achterop hebben dan :?

Jahoor, van mij mag je wel achterop hoor. Als die plek niet al bezet is dan
 
ik zie wel hoe laat als het dit keer maar iets dichter bij huis is heb morgen geen zin om eerste een uur naar heerenveen te jakkeren

volgens mij is dat bochtje tussen de ring weg en het viaduct (haarweg)

Sinds wanneer is Assen - Heerenveen een uur? Ik rij als een natte krant en doe het nog in 40 minuten. :?
 
Op zondag 02 maart 2003 17:39 schreef CyCle het volgende:Jahoor, van mij mag je wel achterop hoor. Als die plek niet al bezet is dan

das waar, je moet je vriendin ook een keer meenemen, das leuk! dan zijn er meer dames :) (of bedoel je niet je vriendin?) Ik zie wel wanneer je gaat rijden en of je alleen gaat, dan vraag ik het dan wel *D
 
das waar, je moet je vriendin ook een keer meenemen, das leuk! dan zijn er meer dames :) (of bedoel je niet je vriendin?) Ik zie wel wanneer je gaat rijden en of je alleen gaat, dan vraag ik het dan wel *D

Ik bedoel daarmee inderdaad de vriendin.. Maar als die niet mee gaat dan kun je wel achterop..
 
Terug
Bovenaan Onderaan