Dit weekend (1/2 maart 2003) in het noorden?

Ga in de middag rijden, weet niet hoe laat. Moet eerst een boom kappen
(berk van ongeveer 25 m.).

Maar vanmiddag ben ik wel te vinden (16.15)op klaverblad H'veen (moet nog even naar 6gear toe).
Dus misschien tot vanmiddag.
 
Ga in de middag rijden, weet niet hoe laat. Moet eerst een boom kappen
(berk van ongeveer 25 m.).

Maar vanmiddag ben ik wel te vinden (16.15)op klaverblad H'veen (moet nog even naar 6gear toe).
Dus misschien tot vanmiddag.
Die boom blijft wel staan. :P Kan later (als het regent O-) ) ook nog wel omgehakt worden. ;)

Als je morgenmiddag gaat rijden zien we je misschien wel in de buurt van Heerenveen. Als je m'n 06 wilt, mail me maar ff dan.
 
Rev,

Mail mij je nr. maar (kan je mailadres niet meer vinden). Als ik ga rijden dan bel ik je even op. Zal je mijn nr. dan ook even geven.
Bedankt !
 
Laatst bewerkt:
Ik mag ook mee! maar niet bij Superfrog achterop, maar bij Garfield. Interloper kan niet dus mag ik mee *D

Revolution? Wie gaan er nu eigenlijk allemaal mee :? Lijkt me leuk ff rijden 8-) Maar als het regent gaat de pret niet door '(
 
Hatsjikiedee, Count me in.Ik moet morgenochtend eerst ff me brommer op halen bij een maat van me (heeft ze de winter in een verwarmde garage gestaan :9 ).Batterij erin en eerst ff de roest uit mijn lijf halen,voordat ik me weer 6 gear voel :P :P .Anyway ik probeer er morgen om 13:30 te zijn en zie jullie daar wel bij de Mac ,als het me niet precies lukt om h2 bel ik Rev wel ff en zoek jullie wel op op JW ofzo.


Woei ,dit is leuk man
...................bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggghhhhhh


PS ,Mooie blade rene :)
 
Wanneer gaan we rijden ??? morgen of zondag ?
Morgen! Mits het niet regent dan... '( ... volgens mij is het hier trouwens (Bolsward... ben nog aan het werk :Z ) nog droog. Hoop dat dat zo blijft!

En wie er meegaan? Zien we morgen wel... we wachten wel ff bij de Mac tot een uur of 14:00 (we moeten per slot van rekening ook ff eten :+ ) maar zoals gezegd... alles staat en valt met het weer. |( Zul je net zien, eindelijk de werkweek voorbij en tis weer k#tweer... blijf hopen dat het droog blijft. :}
 
ok count me in


weet iemand een adres in het noorden waar ik die fluffy ears kan kopen voor op mijn helm
 
Ben net thuis van m'n werk en in Bolsward had het ook geregend, m'n auto was nat. :(

Nou ja...we zien wel morgen... als ik niet ga (vanwege het weer), dan post ik hier nog wel van te voren in dit topic.
 
Ik kom misschien ook nog wel ff langs fietsen mits het droog blijft natuurlijk :)

En dan heeft hellraisertje dan weer 2 langzame bij zich. :9

[me]Random Hero is namelijk een newbie ;) [/me]
 
Woei ,in Heerenveen is het ook mooi.Heb net de brommer op gehaald :) en de eerste 50 km gereden.KLaverblad was nog wel nat.anyway tot later(ben er wel om een uur of 1 ....mits het droog blijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan