Dit weekend (1/2 maart 2003) in het noorden?

Ik ben weer thuis, was lekker weer lekker gereden..

en die bike van jou Superfrog jum jum :S

Nou ik nu heel snel weer weg, vriendin wacht
 
Ik = ook weer thuis. :)

Was weer ouderwets leuk, lekker geknald :9 en een km of 160 gereden vandaag.

Mits het morgen mooi weer is, zelfde tijd, zelfde plaats? *D
 
Wij zijn ook weer thuis! waarom hebben jullie niet op ons gewacht '( we waren jullie kwijt, en 6gear had nog gezegd dat hij bij elke afslag zou wachten! :( We hebben jullie nog gezocht in Bolsward, maar tevergeefs,
maar toch was het leuk, lekker weer i.i.g :P
 
Wij zijn ook weer thuis! waarom hebben jullie niet op ons gewacht '( we waren jullie kwijt, en 6gear had nog gezegd dat hij bij elke afslag zou wachten! :( We hebben jullie nog gezocht in Bolsward, maar tevergeefs,
maar toch was het leuk, lekker weer i.i.g :P
Wij waren jullie ook kwijt? :? Nog een stukje teruggereden maar jullie waren toen ook spoorloos...

Enne, vette brommer van Jarno ja. :9 Weer was ook lekker, nog een paar graden erbij en die pekelzooi weg :( en beter kan het niet. :)
 
Wij zijn ook weer thuis! waarom hebben jullie niet op ons gewacht '( we waren jullie kwijt, en 6gear had nog gezegd dat hij bij elke afslag zou wachten! :( We hebben jullie nog gezocht in Bolsward, maar tevergeefs,
maar toch was het leuk, lekker weer i.i.g :P
:^
Ik zag dat Garfield(en Eek! natuurlijk :) ) nog stil stond dus ik heb maar ff gewacht tot ie weer ging rijden en had verwacht dat we jullie wel weer zouden zien bij de volgende afslag.

Maar voor de rest heb ik geweldig genoten van me eerste rit met het forum volk. *D
 
He he he!

Superkikker is er dan ook weer. TOPdag vandaag! Heerlijk weer, lekkere koffie, lekker gereden. Maar sjonge jonge wat is het verrotte moeilijk om je in te houden bij het inrijden! :( Echt! Zodra ie mooi begint te klinken moet je alweer schakelen! Dat inlaatgeluid echt om te kwijlen zo lekker :9~

Ben echt superrrrrrrrrrblij met mijn nieuwe motor, en vind het heel leuk dat jullie hem ook zo mooi vonden :} Thanks lui!

Was fijne route! Maareuh...ik ga wel de vering zachter zetten, mijn kl*ten doen gewoon pijn man! *D Op het circuit zet ik hem dan wel weer harder. Man, klinkerweggetjes zijn zo echt een crime joh! Drempels gooien je uit het zadel, ja je merkt wel dat het een echt racer is geworden...

Cycle: was de film leuk? :+

Morgen rijd ik niet, dat hang ik voor de buis om de eerste Superbike / Supersport wedstrijd te kijken... Met Jurgen vanaf 9e startplek!

Jongens, het was harstikke leuk, en voor de meesten: TOT VOLGENDE WEEK!
 
he frog.... komt superbike op eurosport..?....

heb je nog gespot tussen joure en de rotonde.... nice bike...

je kunt um niet echt missen op de snelweg....

ik was mijn nieuwe ibiza aan het inrijden...tdi-power
tegenwoordig kan ik ook op 4-wielen de 200 aan tikken..... :9~

ik vond dat er nog veel pekel op de weg lag laat het eerst maar eve
3 dagen regenen....

see you next time....

FE
 
Hee "Random Hero" kon je het een beetje bijbenen vanmiddag ?

Zelf effetjes op de 'fiets' naar "Safe" te Staphorst geweest en na afloop
van het ritje de 'fiets' zoutgezogen (had er volgens mij nog nie geregend).

Morgen maar weer zo'n dagje ! (hoop ik) :)
 
Random en eek ik reed al extra langzaam om te kijken of jullie konden aan sluiten en daarna om de groep weer bij te houden gas open gedraaid in gehaald om laten draaien en en en toen konden we jullie niet meer vinden

misschien de volgende keer ff nummers of zo uit wisselen voor het rijden

maar verder was wel erugh kicken

een tijdje achter Sander en hellraiser aan gereden damn wat ging dat lekker door dat landweggetje :D enne de choco was lekker in bolsward.

enne ik was om 18:15 weer thuis kon het niet laten bij marum er af gegaan om dat bord te bekijken wat een dom ding komer met 60 op afgereden geeft ie aan 34 en een lachende smiley dus ik dacht :?
 
Random en eek ik reed al extra langzaam om te kijken of jullie konden aan sluiten en daarna om de groep weer bij te houden gas open gedraaid in gehaald om laten draaien en en en toen konden we jullie niet meer vinden

misschien de volgende keer ff nummers of zo uit wisselen voor het rijden

:) das aardig. Ik denk dat wij een andere afslag hebben genomen ergens en dat jullie ons daarom niet meer konden vinden, maar maakt niet uit het was kewl :) volgende keer maar even nummers uitwisselen ja! dat maakt het wat makelijker en natuurlijk iedereen zijn mobiel meenemen (en op trilstand ofzo zetten) :P
 
Was idd gezellig vanmiddag,nog wat roest maar dat is er snel vanaf de volgende keer.En wat een herrie heb die SV van hellracertje :} .




Wij zijn ook weer thuis! waarom hebben jullie niet op ons gewacht '( we waren jullie kwijt, en 6gear had nog gezegd dat hij bij elke afslag zou wachten! :( We hebben jullie nog gezocht in Bolsward, maar tevergeefs,
maar toch was het leuk, lekker weer i.i.g :P


O-) heb ik dat gezegd.



Jarno ,zou jij alle wedstrijden van SBK en supersport voor mij op willen nemen ,heb helaas geen eurosport meer(uiteraad tegen vergoeding)
 
;( ik wil graag eens wat vaker mee met de tochtjes, maar zoals iedereen wel weet heb ik geen papiertje en geen motor, dus....[zielige-modus]iedereen heel lief aankijkend, mag ik een keer bij iemand achterop[zielige-modus] de volgende keer zit namelijk Interloper weer bij Garfield achterop '(
 
Jarno ,zou jij alle wedstrijden van SBK en supersport voor mij op willen nemen ,heb helaas geen eurosport meer(uiteraad tegen vergoeding)
Ik ga niet bij mij thuis kijken, maar bij iemand met digitale kabel! Ik ga wel (voor eurosport) een schotel kopen, puur voor de races...

Kun je bij mij komen kijken 8-) En daarna de coureurs nadoen O-) Als ik de schotel heb, wil ik best wat voor je opnemen hoor...
 
;( ik wil graag eens wat vaker mee met de tochtjes, maar zoals iedereen wel weet heb ik geen papiertje en geen motor, dus....[zielige-modus]iedereen heel lief aankijkend, mag ik een keer bij iemand achterop[zielige-modus] de volgende keer zit namelijk Interloper weer bij Garfield achterop '(

Zodra ik me motor wat beter heb leren kennen, mag je wel een keer met mij mee rijden. Dan hoef je tenminste niet zielig alleen thuis te zitten terwijl iedereen lekker aan het toeren is. :)
 
Ben vandaag lekker aan het knie-en geweest bij het TT circuit.... Ff de kneeslidertjes bijgeslepen. (zelfde bochie trouwens als m'n icoontje)

Maarre..... Waar gaan we MORGEN (ZONDAG DUS) rijden??? Ik wil namelijk nog wel met een paar MF-ers rijden dit weekend.
 
Ik post hier mogguh wel of ik ga rijden.... ligt aan het weer en hoe brak ik ben. :+
 
ik zie wel hoe laat als het dit keer maar iets dichter bij huis is heb morgen geen zin om eerste een uur naar heerenveen te jakkeren

volgens mij is dat bochtje tussen de ring weg en het viaduct (haarweg)
 
;( ik wil graag eens wat vaker mee met de tochtjes, maar zoals iedereen wel weet heb ik geen papiertje en geen motor, dus....[zielige-modus]iedereen heel lief aankijkend, mag ik een keer bij iemand achterop[zielige-modus] de volgende keer zit namelijk Interloper weer bij Garfield achterop '(

Ik denk niet dat je daar voor zielig hoeft te kijken *D ....


Ennuh jah de film was leuk: James BOnd , Die another Day.

Volgende keer blijf ik wel de hele rit erbij.. was erg gezellig
 
Terug
Bovenaan Onderaan