Dit weekend 15 & 16 Maart rijden in het Noorde

Hellracertje

Die hard MF'er
21 mei 2001
944
0
Makkum... Fryslan
16079


Wie gaat er dit weekend een stukje rijden in het Noorden?
Ziet er droog uit, en minder wind, dus lekker weer om te rijden! :]

Eens een tochtje doen? Of gewoon allemaal naar de Mac en dan wel zien wat we doen? :)

Zaterdag 15 Maart 2003:
13 uur bij de Mac Heerenveen verzamelen?

Wie gaan naar Nieuw Leusden:
Hellracertje
CyCLe :+
LCB (haakt aan onderweg)


Zondag 16 Maart 2003:
Hellracertje
Revolution (belooft niks, maar komt toch ook niet }) )
6Gear :+
Fast Eddie
Rene (misschien)
Ikbengek
Random Hero
Scarface
Pimp (ZX9-R)
Skoezie
CyCLe op het achterwiel :+
JohnK6

Wie nog meer? ;)




Bijlage: weer.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben je alweer helemaal fit? :)

Niet dat je hechtingen eruitspringen bij de eerste kneedown :+
Niet helemaal, maar ik denk dat ik wel weer op de motor kan zitten. En dat ga ik de komende dagen maar eens ff uitproberen :9

Hechtingen zitten er niet meer in, de wond kan dus hooguit openscheuren :P

Hmm, misschien ook niet onverstandig geweest als ik intussen m'n jas eens weg had gebracht voor reparatie |(
 
heb ik wat gemist scarface....????


FE

Effe van een ander leuk forum gequote:

Scarface zei:

Het was voor mij dus idd niet zo'n geslaagde vakantie. Tijdens de eerste afdaling ging ik op een hele simpele manier op m'n bek, trok het binnenste been een stukkie in (ter hoogte van m'n knie) en sneed met de ski een harstikke mooie gleuf in m'n been.
Dan kom je tot de conclusie dat de EHBO etc echt ontzettend kut georganiseerd zijn in Frankrijk (vooral op zondag), we zijn uiteindelijk in een ziekenhuis 20km verderop beland. Daar hebben ze 2 hechtingen in m'n knie gezet, een bevallig jong zustertje heeft 2 tetanusspuiten in m'n ass geplant en ik kon weer gaan.
 
ja moet ook niet gaan skien ......


volgend jr. maar snowboarden scarface....

is ook veel meer fun..

FE
Ik haat snowboarders op de piste, kijken nooit uit hun doppen en voordat je 't weet zitten ze weer op hun ass. Doe mij maar skiën.. Heb wel een snowboardles gehad, vond 't redelijk suf om eerlijk te zijn..

Motorrijden blijft het mooist natuurlijk *D
 
Ik haat snowboarders op de piste, kijken nooit uit hun doppen en voordat je 't weet zitten ze weer op hun ass. Doe mij maar skiën.. Heb wel een snowboardles gehad, vond 't redelijk suf om eerlijk te zijn..

Motorrijden blijft het mooist natuurlijk *D

:^ behalve dat stukkie over motorrijden dan. Ik haal een grotere kick uit het skieën eerlijk gezegd :}
 
Nog ff over het rijden. Ga vrijdag de zooi weer in elkaar zetten en er gaat zeker gereden worden. Dus in principe is ik ook wel van de partij.
 
Ik haat snowboarders op de piste, kijken nooit uit hun doppen en voordat je 't weet zitten ze weer op hun ass. Doe mij maar skiën.. Heb wel een snowboardles gehad, vond 't redelijk suf om eerlijk te zijn..

Motorrijden blijft het mooist natuurlijk *D

Ik haat van die skieërs die niet uit hun doppen kijken :P
Maar eh, ik zit/sta toch al bijna nooit stil op de piste, daar is een lift voor :P
Enne, als jij snowboarden suf vind doe je toch wat verkeerd. :+
Ik heb ook geen freestyle board, maar een pistebord, en ondertussen (ok na 5 jaar ;) ), moet je als skiër aardige bochtjes kunnen maken om van mij weg te komen (ok.. rechtuit hou ik je niet bij, maar daarvoor geld het zelfde als motorrijden, where's the fun in that? :+ )

Maar motorrijden is toch een stuk beter! ;) :}


Op woensdag 12 maart 2003 12:21 schreef Skoezie het volgende:
Nog ff over het rijden. Ga vrijdag de zooi weer in elkaar zetten en er gaat zeker gereden worden. Dus in principe is ik ook wel van de partij.

Ok kan wel eens een leuk groepje worden *D
 
Jaha...de weersberichten zien er weer goed uit. Natuurlijk ga
ik zaterdag (en misschien ook wel zondag) rijden. Weet alleen nog
niet hoe laat, jullie zien me wel verschijnen

Heb ook een nieuw pakkie gekocht Dainese K overall rd/w/zw/zilver(en ook een
Leo Vinci titanium demper; moet ik er nog opzetten.). Pakkie zit
nog lekker strak (en ik ben al niet zo buigzaam)
 
jongens tijdstip graag?

sowiezo komt Marc aka foddex langs in heerenveen bij de mac daar had ik met hem al afgesproken zondag om daarna door te rijden naar leeuwarden
ff langs een kennis van marc en mij

eventueel kunnen marc en ik dan een stukkie mee toeren en dan richting leeuwarden gaan
 
Nu alleen nog zien dat ik ook de groep bij kan houden. Ben behoorlijk roestig. Heb al zeker een maand of 4 niet meer gereden. (En daarvoor was het ook al niet veel soeps '( )

Gewoon je eigen tempo rijden, we wachten wel! :) Soms lopen we wat uit in de bochten, maar daarna gaat het tempo wel weer zakken. Samen uit samen thuis!

Komt wel goed, volgens mij heeft Scarface dit jaar ook nog niet zoveel gereden? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan