Dit weekend (16/17 nov '02) rijden in het Noorden?

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Het wordt geloof ik wel redelijk weer en heb wel weer zin om te :] , wordt er nog gereden in het Noorden? :? Zolang met maar droog is en niet te koud vind ik het best.
 
Humm ik wil ook....

Helaas andere dingen..:
Naar de kapper :S ( moest van de meid lol)

Maar hoelaat gaat gij rije ??? ( mits het droog is )
 
Kweet nog niet wanneer..hangt van het weer af. Zowiezo 's middags dan.
 
Met een beetje mazzel heb ik zaterdag de Mille wel weer in elkaar...
Alleen nog cylinders synchen...
 
Zaterdagmiddag misschien? Als het droog en niet te koud is, wil ik wel eens een keertje mee.

Enne Noorden, ik ga er vanuit dat Rev Friesland bedoelt.
 
Noorden? Da's Fryslan natuurlijk. *D Maar anderen zijn ook welkom natuurlijk.

Hoorde dus dat het aardig weer zou worden...wie heeft er zin om zaterdag of zondag wat af te spreken (mits het goed weer is)? Mac Heerenveen ofzo?
 
mwaaa maar Heerenveen is nogal een pokkestuk rijen zeg maar...niks dichters bij hoes? (woon aan de grens dus)
 
Vandaag een kilometertje of 50 gereden. Ging prima. Alleen wat koude vingertopjes. Ik ga ervoor morgen of zondag.
 
Mag het iets duidelijker :? Gaan jullie zaterdagochtend/middag/avond/nacht of zondagochtend/middag etc.. :?

Ben zelf namelijk niet het hele weekend beschikbaar.





Laat maar: jullie gaan het hele weekend natuurlijk :] :+
 
Laatst bewerkt:
Misschien ga ik nog wel effe knallen. Maar dan ga ik wel in mn eentje hoor. Veel plezier morgen en zondag, en misshcien kom ik je nog tegen!
 
Yohooo.....

ik had ook het plan flink te gaan rijden dit weekend.... Heb morgen t/m 14:00u verplichtingen en heb zondag de hele dag beschikbaar voor de motor..... Alleen ff achterwiel erin rammen. (nieuwe BT010 laten monteren)

Ik woon zelf in Drenthe.... Denk dat de grens van Friesland, Groningen en Drenthe (Motoport Leek dus) een eerlijk te berijden locatie is voor alle Noorderlingen. Laat maar horen waar, wanneer en hoe laat....

maXXzz
 
Boehoehoe ;( heb morgen verjaardag van mijn broer. :(
(enige pluspuntje is de taart enzo Mjammie :P )

Zal Zondag ook wel weinig worden. Nou ja, ik zie wel ff.
 
Yohooo.....

ik had ook het plan flink te gaan rijden dit weekend.... Heb morgen t/m 14:00u verplichtingen en heb zondag de hele dag beschikbaar voor de motor..... Alleen ff achterwiel erin rammen. (nieuwe BT010 laten monteren)

Ik woon zelf in Drenthe.... Denk dat de grens van Friesland, Groningen en Drenthe (Motoport Leek dus) een eerlijk te berijden locatie is voor alle Noorderlingen. Laat maar horen waar, wanneer en hoe laat....

maXXzz
Motoport leek lijkt me goed, niet te ver weg, hoe laat jongens?, ik zal vanavond laat nog een keer checken, dan zie ik het wel.
 
Mits het goed weer is morgen (geen regen of mist ofzo en niet superkkkkkkoud) zijn we rond 13:30 bij de Mac in Heerenveen.

Als ik om wat voor reden dan ook (bijv. slecht weer) niet ga, dan post ik dat morgen asap hier.

Heb vandaag ook alweer 300 km gereden (ff bij Rage geweest), heb al aardig wat km's gemaakt dit weekend dus. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan