Dit weekend (16/17 nov '02) rijden in het Noorden?

Mits het goed weer is morgen (geen regen of mist ofzo en niet superkkkkkkoud) zijn we rond 13:30 bij de Mac in Heerenveen.

Als ik om wat voor reden dan ook (bijv. slecht weer) niet ga, dan post ik dat morgen asap hier.

Heb vandaag ook alweer 300 km gereden (ff bij Rage geweest), heb al aardig wat km's gemaakt dit weekend dus. :)

Het zijn ook wel afstanden daar heh, in het Noorden }) ;)
 
Jeps... als het goed weer is ben ik er morgen ook... Mille is weer in elkaar dus GAAAAAAAASSSS!!!!
 
Het wijdse van het Noorden heeft ook wel wat trouwens })
Jaaaaah...zoals bijna lege snelwegen waar je op rustige zaterdagmiddagen in november mooi je topsnelheid kunt gaan uittesten enzo... }) :X O-) ...om dan ff later te worden ingehaald door een motoragent ;( terwijl je nog steeds iets te hard rijdt :X en de beste man gewoon doorrijdt :} en ff later een koekblik wel aanhoudt. *D :}

Het noorden heeft soms wel wat ja. :P
 
Jaaaaah...zoals bijna lege snelwegen waar je op rustige zaterdagmiddagen in november mooi je topsnelheid kunt gaan uittesten enzo... }) :X O-) ...om dan ff later te worden ingehaald door een motoragent ;( terwijl je nog steeds iets te hard rijdt :X en de beste man gewoon doorrijdt :} en ff later een koekblik wel aanhoudt. *D :}

Het noorden heeft soms wel wat ja. :P
Pas maar op: denk maar aan april 2002 })

Rage laat morgen z'n tweede 'knee down' zien, geweldig *D

Zal m'n best doen voor morgenmiddag.
 
Pas maar op: denk maar aan april 2002 })

Rage laat morgen z'n tweede 'knee down' zien, geweldig *D

Zal m'n best doen voor morgenmiddag.

Ehm.. uch kuch...
ahum... humhum...
Mijn... eeh.. achterband is nieuw.. al 3 keer gegleden vandaag met natte weg..
 
Ehm.. uch kuch...
ahum... humhum...
Mijn... eeh.. achterband is nieuw.. al 3 keer gegleden vandaag met natte weg..
Sorry, daar kom je dus niet mee weg.
Voordat jij in H'veen bent morgen, heb jij er al ruim 100 km opzitten met je nieuwe band: klaar voor knee down dus })

:)
 
Skoezie weet nog niet. Aan de ene kant wel vet zin, maar als het weer morgen net zo is als vandaag dan hoeft het van mij niet
 
Goed idee, dank je. Want de vorige keer van Rage was ook van 'dat muurtje bij de Mac' :+

Komt skoezer ook :?

Voordoen alleen bij droog wegdek :]

Ja Skoezie gaat ZEKER mee, die heeft al zo lang niet meer gereden...

Enne dat muurtje bij de Mac?? Was wel een goeie he... :+ :+ :+ Bwoehahahaha
 
Vandaag was het wel te doen, 300 km gereden :9 (vooral snelweg :( ) maar iets beter weer zou niet verkeerd zijn. :9
 
hm... hm....

Is nu zondag 13:00u. Blackbird staat buiten. Motorpak aan. 30 min naar H'veen kan precies. Alleen..... HET PLENST HIER!!!! :( :( :( :( :( :( :( :(

Normaal gesproken ga ik wel rijden als het regent, alleen ik vrees dat er niemand bij de mac is straks. Dus.... ik wacht nog ff op aankondiginen hiero en ook tot het droog is.

maXXzz
 
Jammer dan, we waren met z'n 6en bij de mac om 13.30. Nog lekker gestuurd. Later nog iemand op gepikt bij de mac in Joure. Geen druppel regen gehad onderweg.
 
Kep ook nog lekker gereden..... Maar pas om 15:30u. Toen was het namelijk eindelijk opgehouden met regenen en klaarde het een beetje op.....

Volgende keer beter....

maXXzz
 
Laatst bewerkt:
hmz,..kwas een beetje aan de late kant bij de mac in mm,...daardoor Rage misgelopen...
stond nog zwaar te twijfelen om dan alleen maar heen te rijden, maar gezien het vieze weer achte ik de kans niet erg groot dat er nog gereden zou worden...
|( |( |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan