Dit weekend (19/20/21 april) spelen in het noorden

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Mooi weer 8-) , m'n fiets doet het weer :] en ik heb te lang m'n ram-airgeluid plus 14.000 toeren gemist '( dus tijd om daar verandering in te brengen, zoals dit weekend plus maandag bijvoorbeeld. :9

We gaan wel toeren hoor :+ , we moeten onze kinderfietsjes uiteraard niet platrijden voor TOMS. :X

Te beginnen bij zaterdag... wie gaat er mee? :? Uurtje of 13:00 Mac Heerenveen? :?
 
Zaterdag ben ik er zeker bij, zondag niet dan staat er al wat in de planning.. Maandag not sure, denk het wel :)

Morgen eerst effe motor ophalen, waarschijnlijk morgen middag ook lekker sturen :)
 
Gemeen, mijn fiets word pas halverwege volgende week afgeleverd, moet dus nog het hele weekend op m´n nagels bijten....
 
Wat is nu eigenlijk je eerste hobby :?

Motorrijden staat in ieder geval niet in de top 3
icon_rolleyes.gif
 
Wordt er morgen niet gereden dan ??? MOrgen zou het ook super weer worden..... En anders bent ik er sowieso Maandag wel bij...
 
Gaan jullie raggen of touren.

Als het touren onder de 140 is dan ga ik mee.


Wil best wel door rijden maar gaat niet harder dan 140.
 
Zaterdag , ja :] :} , het schijnt wel Vet hard te gaan waaien :( ,

Ben rond 13:00 wel bij mac heerenveen, als ik als 'niet' fries mee mag tenminste :9

hoef niet mee BMW ophalen van me pa uit duitsland, pfieuw..
 
Wordt er morgen niet gereden dan ??? MOrgen zou het ook super weer worden..... En anders bent ik er sowieso Maandag wel bij...

Mijn motor is tegen de middag klaar bij motoport.. was van plan daarna een stuk te gaan sturen.... ;)
Dus als je wil, weet niet of ik je durf bij te houden hoor :+
Ben trouwens NIET van plan mijn vorige vrijdagmiddag tour te herhalen })
 
Mijn motor is tegen de middag klaar bij motoport.. was van plan daarna een stuk te gaan sturen.... ;)
Dus als je wil, weet niet of ik je durf bij te houden hoor :+
Ben trouwens NIET van plan mijn vorige vrijdagmiddag tour te herhalen })
WHOEI WHOEI WHOEI RIJEEEEEEEEEEEE ..... KLaverbladje doen :+ ? :P
Jah ik wil..................................rijden!!!!!!


ben wel rond een uurtje of 1 bij motoport dan
 
Terug
Bovenaan Onderaan