Dit weekend (19/20/21 april) spelen in het noorden

Ik wil vanmiddag nog wel ff een stukkie rijden...
rijden er nog wat meer mensen vanuit drenthe richting friesland,... ?
 
Mensen zullen we ergens afspreken op een bepaalde tijd?

Mac Heerenveen 13:30?
Hoe kan je daar het beste komen?
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 21 april 2003 11:40 schreef meendering het volgende:
Mensen zullen we ergens afspreken op een bepaalde tijd?

Mac Drachten 13:30?
Hoe kan je daar het beste komen als je vanaf de N381 komt?

denk het ook ja, gister (ik las net het topic ff terug) was het 1 uur bij mac Heerenveen
Daarna naar Tjalleberd denk ik
 
Tjalleberd.....Ik weet waar het ligt, maar het "circuit"waar jullie raggen...waar is dat dan precies?
13.30 haal ik namelijk nooit never. Ik heb dan namelijk afgesproken in Buitenpost om iemand op te halen, waar we daarna naar toegaan weten we nog niet. Misschien komen we anders wel even kijken in Tjalleberd, maar dan moet ik wel weten waar jullie precies zitten.
Wij komen op een Zwart/rode CBR 600F2 en een ZXR 750 streetfighterlook
 
Er is maar 1 afslag Tjalleberd. Kom je gewoon langs als je van Drachten over de snelweg naar Heerenveen rijdt. Kan niet missen!!! (gewoon een op-en afrit + rotonde, stel je er niet teveel van voor)
Geen idee hoe laat ze daar nog zijn, ben zelf ook nog in afwachting!
 
thanx.....Tis voor mij ook maar 15 min. rijden er ik ben er.
ik zal eens kijken of we wat vinden
 
Mensen waar waren jullie nou? :?
Jarlow en ik waren om 13:30 bij de mac, we zijn om 14:15 naar Tjallebert gegaan.

Leuke bochten daaro! Ben de schaamrandjes kwijt.... haha, we waren niet de enige.
Reden een paar Duc's, Honda's en Gixxers rond. :)
En wie kwamen we tegen? DE STILO! :X Had net iemand aangehouden op de snelweg... :(

We hebben ook nog een rondleiding gehad van een man op een VFR400R (had z'n zoon achterop). Vriendelijk man hoor, heeft alles ff laten zien (Joure West etc).

Wanneer weer? :9
 
Mensen waar waren jullie nou? :?
Jarlow en ik waren om 13:30 bij de mac, we zijn om 14:15 naar Tjallebert gegaan.

Leuke bochten daaro! Ben de schaamrandjes kwijt.... haha, we waren niet de enige.
Reden een paar Duc's, Honda's en Gixxers rond. :)
We hebben ook nog een rondleiding gehad van een man op een VFR400R (had z'n zoon achterop). Vriendelijk man hoor, heeft alles ff laten zien (Joure West etc).

Wanneer weer? :9


Dan zijn we elkaar echt net misgelopen. Ik heb met een andere MF'er tot 1330 gewacht. (ben z'n naam effe kwijt, hij kon ook niet lang want hij moest fonduen)

Daarna ben ik echt nog een klein halfuurtje rondjes wezen rijden.

Mooi asfalt trouwens en dat tjallebert (ofzo) heeft een heeele lekkere bocht.
 
Dan zijn we elkaar echt net misgelopen. Ik heb met een andere MF'er tot 1330 gewacht. (ben z'n naam effe kwijt, hij kon ook niet lang want hij moest fonduen)

Daarna ben ik echt nog een klein halfuurtje rondjes wezen rijden.

Mooi asfalt trouwens en dat tjallebert (ofzo) heeft een heeele lekkere bocht.

Gourmetten :)
 
Dan zijn we elkaar echt net misgelopen. Ik heb met een andere MF'er tot 1330 gewacht. (ben z'n naam effe kwijt, hij kon ook niet lang want hij moest fonduen)

Daarna ben ik echt nog een klein halfuurtje rondjes wezen rijden.

Mooi asfalt trouwens en dat tjallebert (ofzo) heeft een heeele lekkere bocht.


Klopt,.. we waren er ook iets over half 2 meende ik...
Jammer, maar toch nog een lekker stukkie gestuurd..! *D
 
Wij waren bij de mac om 13.00 uur. Helemaal niemand!
Doorgereden naar Tjalleberd, ook niemand. Toen maar lekker stukkie gaan toeren.
Volgende keer beter!! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan