Dit weekend (24/25 aug.) rijden in het noorden?

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Wordt er dit weekend ook hier in het noorden gereden? :? Zo ja, waar, wanneer, waarheen, waarom, waarmee etc... *D

Let me know..
 
Waarom weet ik niet :)

Kan er niets over zeggen. Moet nog best wat doen in huis '(
Maar áls...dan bel ik je.
 
Ik zat er aan te denken om "eventjes" Duitsland in te gaan. Stukje Oost Friesland bekijken. Beetje zien of ze daar ook leuke weggetjes hebben.
 
Op donderdag 22 augustus 2002 22:06 schreef Martin-S het volgende:
Ik zat er aan te denken om eventjes Duitsland in te gaan. Stukje Oost Friesland bekijken. Beetje zien of ze daar ook leuke weggetjes hebben.
Is al een groepje van twee :)
 
Ga zaterdag eind van de middag richting A'Dam. Lekker stappen en heb geen idee hoe laat ik zondag terug ben, dus je hoeft niet op mij te rekenen helaas :) Have fun!
 
Ik vroeg mij af... wat verstaan jullie precies onder een "stukkie rijden", dat komt erop neer om zo hard mogelijk ergens doorheen te rijden, maw sporief rijden :) - of is het gewoon.. stukje rijden lekker aan de limiet houden (naja +10/20.. we gaan niet miereneuken natuurlijk) en dan ergens op een rustig plekke wat wheelies, stoppies ed oefenen?

gewoon uit nieuwschierigheid, want bij de tweede optie kan ik met m'n choppertje natuurlijk wel eens langskomen op zo'n halve meeting :)
 
Met een Gixxer 1000 rij je die er makkelijk uit, dus weest niet bevreesd. }) }) })

Wanneer komen die Hollanders nou es naar het mooie noorden? :? 8-)
1 September ben ik in het Friesland,
In drachten, kom je ook ?
Das heel snel wat daar rijdt })
 
Ik vroeg mij af... wat verstaan jullie precies onder een "stukkie rijden", dat komt erop neer om zo hard mogelijk ergens doorheen te rijden, maw sporief rijden :) - of is het gewoon.. stukje rijden lekker aan de limiet houden (naja +10/20.. we gaan niet miereneuken natuurlijk) en dan ergens op een rustig plekke wat wheelies, stoppies ed oefenen?

gewoon uit nieuwschierigheid, want bij de tweede optie kan ik met m'n choppertje natuurlijk wel eens langskomen op zo'n halve meeting :)

Ja... wat wij doen komt denk ik wel een beetje neer op sportief rijden ja... hmmz hmmz...
Beetje snelheid is wel leuk...

Op klaverblad overtreed ik de max snelheid meestal niet... naja in de bocht niet dan... op het rechte stukkie... ;)
 
volgens mij is het gewoon bruut vlammen.. }) :] 8-)

Als jullie nu woensdag a.s. richting zuiden komen.. :] :] :]
 
Ligt helemaal aan de zaterdagavond. Als ik kom bel ik je wel ff, in dat geval gaat Pimp ook weer mee..
 
Eerst maar eens zien hoe laat ik wakker word. :)
Dat geldt ook voor mij, ben nu nog aan het werk :( en morgen eerst uitslapen. :z

Morgenmiddag wel ff blazen denk ik... we bellen anders nog wel fftjes. Misschien anders wat motorzaken langsgaan? Ook altijd leuk. (en zien dat we een zaak vinden die titanium sliders heeft :( )
 
Misschien anders ff langs die motorzaak in Dokkum :? :?

Kunnen we gelijk wel ff een gedeelte van Auke's route rijden...
 
Ik ga niet mee, morgen teveel te regelen en zondag heb ik een vrijgezellenfeest dat ik helemaal vergeten was.. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan