Dit weekend gekocht Honda xr500r SM

Mijn idee....die koplamp is niet om aan te zien :N
Hopelijk heb je erg weinig voor deze fiets betaald....

zodra ik de motor kan starten en heel ff heb gereden (dat moet en zal gebeuren) gaat de motor uit elkaar en dan zal ik wel in een nieuw topic een foto raportage maken altijd leuk en vooral met goede tips van de forum gebruikers

blok is pas een jaar oud en is al gereviseerd dus daar hoef ik niks aan te doen
frame laten coaten maar waar ik nu heb geinformeerd kost het 135 euro ex btw...beetje duur
blok word met alu zink spray zilver/grijs gespoten
uitlaatbochten opnieuw zwart maken of nieuwe maar moet ik tegenaan lopen op internet

de motor heb ik gekocht voor 600 euro en zag door alle kleuren en kappen heen wel een mooie dikke 1pitter met dikke voorvork en sm velgen
 
zodra ik de motor kan starten en heel ff heb gereden (dat moet en zal gebeuren) gaat de motor uit elkaar en dan zal ik wel in een nieuw topic een foto raportage maken altijd leuk en vooral met goede tips van de forum gebruikers

blok is pas een jaar oud en is al gereviseerd dus daar hoef ik niks aan te doen
frame laten coaten maar waar ik nu heb geinformeerd kost het 135 euro ex btw...beetje duur
blok word met alu zink spray zilver/grijs gespoten
uitlaatbochten opnieuw zwart maken of nieuwe maar moet ik tegenaan lopen op internet

de motor heb ik gekocht voor 600 euro en zag door alle kleuren en kappen heen wel een mooie dikke 1pitter met dikke voorvork en sm velgen

Klinkt goed, succes!
 
even de bougie schoongemaakt en gelijk droog gekickt, nog een keer geprobeert te starten en ja hoor in 1x aan

nu ik weet dat de motor het goed doet kan hij eindelijk uit elkaar, het coaten wacht ik nog ff mee, spuit eerst alle delen mat zwart op de tank na, als ik genoeg informatie van het forum heb gehaald en de nieuwe onderdelen heb besteld gaat de motor echt onder handen genomen worden

nu eerst nieuwe bougie en olie, alles wat roze is zo snel mogelijk zwart maken. en natuurlijk veel met de motor spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan