Dit weekend mooi weer !!!!!

De RSV-man

MF'er
25 feb 2003
126
0
Rhoon
Zaterdag of zondag (15-3+16-3) wordt weer goed weer volgens de voorspellingen, dus dat betekent RIJEN !!!!! Loop nog steeds met een ritje naar Zeeland in mijn kop,is een errug leuke route dus kom je uit omgeving Rotterdam meld je dan !!! :] :]
 
Als jullie toch al vanuit Rotterdam richting Zeeland vliegen kan een omweg via Tilburg terug naar huis er ook wel ff bij ... Kom gezellig hallo zeg bij ons op de Baars (als er dan nog iemand is) ... als tenminste niet iedereen weer weggevlucht is :+
 
Als jullie toch al vanuit Rotterdam richting Zeeland vliegen kan een omweg via Tilburg terug naar huis er ook wel ff bij ... Kom gezellig hallo zeg bij ons op de Baars (als er dan nog iemand is) ... als tenminste niet iedereen weer weggevlucht is :+

Ik dacht dat niemand a.s. zaterdag naar de Baars zou komen :?
 
Yo Freeman,

Zullen wij dan om ongev. 12.30 weer als meetingpoint bij Benjan afspreken??, misschien ook een idee voor regio Rotterdam en omstreken rijders om daar elkaar te ontmoeten ,kunnen we al met een groep naar Amersfoort gaan !!!(Red je wel in een uurtje !!) *D *D
 
Yo Freeman,

Zullen wij dan om ongev. 12.30 weer als meetingpoint bij Benjan afspreken??, misschien ook een idee voor regio Rotterdam en omstreken rijders om daar elkaar te ontmoeten ,kunnen we al met een groep naar Amersfoort gaan !!!(Red je wel in een uurtje !!) *D *D

Perfect!! Ik ben op tijd aanwezig.
 
RSV Man,


Kleine wijziging in de plannen :

Ik zit ´s-morgens al in Apeldoorn en zal daarvan direct door rijden naar de mac in Amersfoort. Ik zie je daar. Ik rij dus niet vanf Benjan Ridderkerk 12:30.
 
Terug
Bovenaan Onderaan