Dit weekend te warm om te rijden of niet?

Duccorse

MF veteraan
18 mrt 2009
1.903
1
Persoonlijk vind ik een graadje van iets boven de 20 het lekkerst om te rijden.
Met de temperaturen die ons dit weekend staan te wachten zit ik liever in een auto met airco.

Maar dat heeft ook te maken dat het in Nederland zo klef wordt als het warm is.

Hoe zit dit met jullie?
 
Laatst bewerkt:
Watje!

Thermokleding onder de leren combi, rits van de jas tot halverwege open en zorgen dat je blijft rijden.

Als we thuis zijn pakken we wel een douche! Niet aanstellen *D


maar ja. Eigenlijk is het te warm :+
 
Jaa het kan nog net. Het is nog vrijdag.

Weekend!!!

Als ik me rijbewijs had gehad was ik dit weekend zeker wel op de motor geklommen. Lekker toeren en me helemaal te pleuris zweten in me strakke lederen pakkie. Heerlijk.
 
Zolang ik kan doorrijden op de autosnelweg heb ik geen probleem, zolang ik mezelf maar genoeg hydrateer, want mijn thermische onderkledij is meestal doorweekt na 2 uur rijden bij die temperaturen.
 
Ach er is altijd wat te zeiken, of het regent of het sneeuwt, etc.
Ik ben blij dat die klote zon eindelijk eens gaat schijnen. Mag van mij zo doorgaan tot de kerst.
 
Watje!

Thermokleding onder de leren combi, rits van de jas tot halverwege open en zorgen dat je blijft rijden.

Als we thuis zijn pakken we wel een douche! Niet aanstellen *D


maar ja. Eigenlijk is het te warm :+

Precies, ik rij altijd met pak aan, zomerkleren op de brommert doen ik niet aan.
En dan moet je ook flink blijven drinken want anders riskeer je ook nog een flinke koppijn aan het einde van de dag met zo'n warme botsmuts op je knar.
 
Laatst bewerkt:
koelvestje zou prima werken met dit warme weer!
Veel goeds over gehoort, blijft goed koel.

Zelf heb ik een shirt die ik nat maak en deze blijft vreemd genoeg erg lang koel.

En ja, het is erg warm..
 
Zelfs zonder jas vind ik het momenteel ff te warm. Nat onder de helm betekend voor mij dat het te warm is.
Maare gewoon doorrijden en blijven drinken.
 
Ik kreeg het net zelfs nog even een beetje koud......Moest ventilatieritsen dicht doen.

Conclusie, gewoon 's nachts gaan leven. Niets aan de hand.
*O* *O* *O*
 
Zolang ik kan doorrijden op de autosnelweg heb ik geen probleem, zolang ik mezelf maar genoeg hydrateer, want mijn thermische onderkledij is meestal doorweekt na 2 uur rijden bij die temperaturen.
wat is een autosnelweg?
en waarom daar, kan je alleen rechtdoor?
doorweekt na 2 uur.... dan rijd je TE LANGZAAAAAAMMMMMM!!!


net vrijdag nog *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg het net zelfs nog even een beetje koud......Moest ventilatieritsen dicht doen.

Conclusie, gewoon 's nachts gaan leven. Niets aan de hand.
*O* *O* *O*
ben ook net terug van 1,5 uurtje op de motor.... zonde van al de muggen in de lucht })
 
't Is wat mij betreft ook erg warm, maar mijn wederhelft vindt van niet.
Dus ga ik morgen mijn nieuwe hyperkewlvest uitproberen!
 
Morgen AVB les om 12 uur. -O-
Had om 7:30 afspraak gemaakt, maar die was helaas verplaatst naar 12:00.
Ouch! Kan ik me nog goed herinneren van mijn lessen rond de dertig graden. Toen ik m'n arm naar beneden deed kwam er nog een sloot water (zweet) uit lopen. Heerlijk!
Dus ik wens je sterkte morgen :) Toch proberen te blijven rijden! :]
 
mekker mekker mekker


Ik heb het liefst 22.75gr met een luchtvochtigheid van 22.8% met een zonnesterkte 6.4
 
Lekker slippertjes aan zwembroekje aan en een tshirtje en lekker gaan op een busa met verlengde achterbrug . :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan