Dit wordt een hele grote mannen! Echt toonaangev

XT666

MF'er
31 mei 2005
30
0
Roermond
Dit wordt een hele grote mannen! :}
Echt toonaangevend voor de "lichtere" Supermotards: 63pk uit 654cc, en dat met een ca. 15kg lager gewicht dan zijn voorganger de 640 LC4.
Dus minder dan 150kg... :Y lekker wheelies maken dus in 2 en 3?
En kijk eens naar die uitlaten: net een locomotief of amerikaanse trekker!
Wel te hopen dat de injectie niet teveel stottert

Ik krijg spontaan inruil-zin!

Bijlage: 29568.jpg
 
Nu nog even [imgatt*] maar dan zonder* er bij intypen en we kunnen ook de foto zien.

full


Hij is al meer gepost. Persoonlijk vind ik hem nou niet om te *O* . sorry
 
Dan kun je beter een 510 kopen. Die gaan in de 4 nog op het gas op het achterwiel. *O*

Ik vind hem trouwens oerlelijk, hoop dat dat mag -O-


dat is toegestaan ditmaal


@TS:
kijk eens op die site van 690supermoto: 152kg dry

en de 640 was 149kg...
wheelies in 2 en 3 ?? big deal, kan ik ook met mijn ktm 625 2004
 
Laatst bewerkt:
ach gewoon 1 dikke demper erop en een andere voorkuip en spatbord, wat is daar nou zo moeilijk aan
mmmm... als je 10 mille neerlegt en je moet aardig investeren om het goed te laten ogen....

want om het netjes te doen en de motor er niet als een schade motor uit te laten zien ben je wel ff verder.
 
als ktm hier mee doorgaat met zulke modellen,zal m,n volgende motor geen ktm zijn vind hem zo lelijk net een ooievaar op wielen,wel een snelle ooievaar.bah
 
Sommige lelijke motoren wennen nog wel wat, maar deze.... om te kotsen :r

Als ik mijn 950 over wat jaren eens inruil moet niet de gehele ktm lijn zo zijn.. gatverdamme.
 
Met een iets aangepast kontje (we willen toch onze eigen image eraan geven) en een normaal voorspatbordje.... :? :? :?

:} gaat dit echt een bruut machintje worden :Y :Y :Y

greetz,

Kep der één van 2004 (640 lc4 sm-e) dus nog maar even sparen...
 
Heee Als dit niet de zwager van Hessel is.... vreet ik een setje maxxis goldspeed op

greetz,

Martin (large scale racer en supermotarder....)
 
Terug
Bovenaan Onderaan