Div 600 met open dempers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johja

Die hard MF'er
29 apr 2006
424
0
Hoorn
leuke motor uit 93. kleur paars. km-stand 70000. rijdt en schakelt prima en ook de koppeling voelt goed aan. veel onderdelen vervangen. cdi kastje, startmotor, dynamo, voorschijfrem en de accu (Varta). verder net olie ververst en oliefilter vervangen en 4 nieuwe bougies. banden en ketting/tandwielen zijn nog redelijk. alleen de voorvorkkeerringen zijn aan vervanging toe en er zitten 2 scheurtjes in de buddy.

de Div maakt een behoorlijke geluidje en trek fel op.

hopelijk zijn er hier nog serieuze koper, want ik heb al heel wat kopers gehad die op het laatste moment er van af zien.

mag komen kijken en er een proefritje op maken.

div600pk5.jpg
 
Laatst bewerkt:
gister nog mee gebruld en was heerlijk, maar ik ben van plan om toch een andere motor te gaan kopen.
kijk maar eens op youtube en zoek dan m'n filmpje maar op. zoeken naar Diversion with open exhaustpipes
 
Laatst bewerkt:
ik vraag er 575 euro voor, omdat ik veel onderdelen onlangs heb vervangen.
 
Laatst bewerkt:
krijg je er nog een klein laptoppie bij ook. een Compaq Pressario 1520 en een schijfremslot
 
Zoals afgesproken als hij vrijdag nog niet weg is kom ik waarschijnlijk zaterdag even kijken.
Groeten

Michiel
 
je hebt een mailtje terug en als je nog geïnteresseerd bent, dan ben je welkom, maar je moet even geduld hebben, want er zijn nog een paar geïnteresseerd en eentje komt vrijdag kijken en Michiel misschien zaterdag.
 
nee, nog niet. sorry, dacht dat ik je een mailtje terug had gestuurd. je mag me ook bellen 06 38 20 30 24, maar ik zal je ook een mailtje sturen. weet zo gauw je e-mailadres niet. wil je die voor de zekerheid nog ff door geven. gr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan