Div.onderdelen Gsxr600/750 srad 96/00

gsxrlover

MF'er
6 jan 2010
132
0
hoorn
ik heb nog liggen

zadel (perfecte staat

buddyzit afdichting kap (krassen

origineel uitlaat systeem compleet

polyester achterkuip dicht voor circuit (in de primer spuitklaar dus

originele achterkuip (krassen niet heel diep is te fixen

losse kapjes bv die voor de radiateur zit en een kleine die bij het laatste kroonstuk zit
kuipruitje origineel lichte krasjes van schoonmaken

knipperlichten origineel

een doos met losse onderdeeltjes moet je maar ff over mailen

bikermice_85@hotmail.com

full
 
Laatst bewerkt:
Heey

heb wel intresse in de undertail
en hoe bedoel je zonder lampen ook zonder de led knippers en zonder de ronde glaasjes met het logo?

wat vraag je ervoor?
 
Laatst bewerkt:
hij is niet beschadigd ?en om deze kap te plaatsen hoef ik geen aanpassingen te maken toch?

weet jij toevallig waar ik aan de lampjes kan komen om deze te monteren?

50 incl verz dan ben je er vanaf
 
Laatst bewerkt:
idealcycle - Home amerikaans

hier kan je de lampen bestellen en een pdf uitprinten hoe je deze kap moet installeren

je moet namelijk je originele undertray dat zwarte plastic waar ook je kentekenplaat aan bevestigd zit een deel inkorten

er zitten ook van die haakjes aan je frame ik geloof dat die voor snelbinders zijn
afzagen maar dat staat heel duidelijk uitgelegd op de home page staat instal daar vind je de uitleg je moet ff handig zijn

hij is vrijwel onbeschadig hooguit wat steenslag putjes

ik moest er wel een klein stukje wegzagen bij de demper beugel want daar zat hij tegen aan

denk dat we een deal hebben lijkt me zo

ik hoor t
 
Ik heb je een mail gestuurd

dan kunnen we verder alles afhandelen zo

................EDIT................

Sorry zie er toch vanaf

sorry voor het ongemak
 
Laatst bewerkt:
nee sorry
ik dacht dat ik je een pm gestuurd had maar ik geloof dat ik het venster achteraf te vroeg gesloten heb. :P

ik zal wel voor je rond vragen wie nog een dempertje o.i.d wilt :)
 
die polyester achterkuip is aan de onderkant natuurlijk wel gewoon open voor bv een undertail en ook bij het zadel is hij open ff voor de duidelijkheid O-)

omdat er bij staat voor circuit daarom :P
 
goedemiddag,

is de undertail nog te koop, zo ja, past ie op een srad600 uit '98? wat wil je er minimaal voor hebben..?
en is het bijrijderszadeltje nog te koop, ik kan de onderdelen eventueel komen halen.

mvg, rob.
 
als kansloos reageert dan is dat zadeltje voor hem maar nog geen reactie op gekregen
dus je heb nog kans

de undertail heb ik ook nog maar je weet dat hij zonder de lampjes is heh ja hij past onder die van jouw (http://idealcycle.com/ amerikaans <---hier kan je eventueel de lampjes kopen en je kan ook een pdf downloaden van de instalatie

ik woon in hoorn
 
(http://idealcycle.com/ amerikaans <---hier kan je eventueel de lampjes kopen en je kan ook een pdf downloaden van de instalatie

oke, heb jij daar die undertail ook vandaan?
ik heb namelijk nog nooit iets uit de VS laten versturen..
en zijn die ledpinkers er ook uit?

als kansloos laat afweten, graag bijzitje voor mij reserveren!

thnx!
 
Terug
Bovenaan Onderaan