Diverse circuitspullen

Basje

MF veteraan
23 jul 2002
4.960
0
Amersfoort
Aangezien ik gestopt ben met circuitrijden, en de meeste spullen zijn verkocht gaan nu de kleine spullen in de verkoop. Het volgende heb ik nog liggen:

- 1 clipon voor een R6 modeljaar 99-2002 (geen set!)

- schenkkan van 5 liter (benzine uit jerrycan in schenkkan, en dan in de tank, voorkomt een hoop naast je tank gieten)

- jerrycan van 20 liter


- oranje partytent die je makkelijk uit elkaar trekt, van ongeveer 2,5*2,5 meter (goedkope easy-up tent). Is van de Gamma, dus geen superkwaliteit, zonder zijdoeken

- witte tafel, om van alles en nog wat op te zetten, is goed in te klappen. Afmeting ongeveer 60 * 30 cm.

- grote witte partytent, afmeting ongeveer 3 x 3 meter. Bestaand uit een buizenframe, inclusief zijdoeken, als ik me het goed herinner.

De prijzen heb ik geen idee van, biedt maar een leuk bedrag voor wat je hebben wilt.

Spullen zijn op te halen in Utrecht, Diemen of Amersfoort.

Voor contact kan je een PM sturen, of contact opnemene via basje _ k @hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
heb wel interesse in de jerrycan 20l en schenkkan. :)
Stalen/kunstof jerrycan?

Is iemand je voor. Jerrycan is overigens staal, schenkkan van kunststof. Mocht de deal met de eerste koper niet doorgaan, dan neem ik contact met je op.
 
Clipon moet ik even nakijken, maar die ligt momenteel in Utrecht. Dinsdag ben ik daar weer en zal ik het nakijken. Rudolf 86 is de eerste, mocht het voor hem de verkeerde kant zijn, dan is hardemarkoman de tweede via de mail, en Chroliha de derde. In die volgorde zal ik het ook netjes afwerken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan