Diverse motorkleding te koop (deels nog nieuw !)

Fred Hur

Die hard MF'er
28 mrt 2007
328
81
Westland
Te koop wegens verkoop van mijn motor:

Motorjas merk Roleff NIEUW, € 85,00
Jas is nieuw en ongebruikt, de labels hangen er nog aan zelfs. Maat is XXL, maar valt niet groot (zelf draag ik 54 of XL van jas en mij zit ie goed).
Voorzien van uitritsbare (winter)voering en protectoren. Stof is waterdicht en ademend, jas heeft diverse binnen- en buitenzakken, verstelbare lendeband en banden op mouwen.

Macna zwart leren zomerhandschoenen, € 25,00
Handschoenen heb ik welgeteld 2 x gedagen en zijn dus nog gewoon nieuw. Maat is XXL, maar valt niet groot (past voor een gemiddelde hand, want ik heb zeker geen "kolenschoppen" en mij zitten ze perfect). Uitgevoerd in zacht zwart leer en suede, met elastiek over rug van de hand en klittenband om de pols aan de onderzijde.

Foto's van dit moois kan ik mailen maar kun je ook vinden op Marktplaats (daar zijn de prijzen wat hoger). :wink:
Lijkt me handiger om het even zo te doen dan alle foto's ook hier weer te plaatsen en daarmee de server onnodig extra te belasten.

Kan worden opgestuurd.
 
Laatst bewerkt:
Laarzen zijn definitief verkocht en geleverd.

Gozer die de jas wilde kopen is blijkbaar overleden, want ik hoor niets meer van hem.
Jas is dus weer gewoon te koop (en als ie zich weer meldt krijgt ie hem dus niet meer). :)
 
Laatst bewerkt:
Advertentie geschoond omdat er wat spullen verkocht zijn inmiddels. :)

En ook de prijzen wat verlaagd .... ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan