Diverse onderdelen/accessoires (Honda/Mivv/universeel)

Benelli

Rookie
2 jun 2017
2
0
Haarlem
In verband met het (niet door mijzelf) total loss rijden van mijn Honda Hornet heb ik wat spullen over die niet meer door mij gebruikt gaan worden. Alles te bekijken/op te halen in Haarlem, verzenden geniet minder de voorkeur aangezien ik vrijwel geen verpakkingsmateriaal in huis heb ;)

1. Zwarte aluminium stuureinden.
Nieuw, te laat achter gekomen dat ze te smal zijn voor een Hornet-stuur. Hier de specificaties en maten. Nieuwprijs €9,95 - vraagprijs €5,-
ySpnCNA.jpg


2. Shin-Yo spiegels M8 (met adapter voor een paar euro naar M10 passend te maken). Nieuw, alleen uitverpakking geweest. Per ongeluk de M8 versie gekregen terwijl ik M10 nodig had, maar te laat met ruilen en is inmiddels ook niet meer nodig ;) Nieuwprijs €25,95 - vraagprijs €15,-
CzPfyJK.jpg

4wrnL7M.jpg


3. Originele Mivv DB-killer voor de GP/Oval/X-cone (volgens de leverancier). Nieuw, niet de kans gehad te monteren, wel net te laat met retourneren. Nieuwprijs €54,45 - vraagprijs €40,-
W8eQOJi.jpg


4. Rev'It Trocadero H2O winterhandschoenen.
Mooie, stevige, warme en waterdichte handschoenen (XXL), één winter gebruikt voor korte ritjes maar eigenlijk net een maat te klein gekocht waardoor ze toch niet lekker zitten. Zijn onbeschadigd, zit een lekker 'vachtje' binnenin. Nieuwprijs €89,95 - vraagprijs €50,-
XrlktLg.jpg


5. Originele (gebruikte) rem- en koppelingshendel voor Honda CB600F/Hornet (PC34).
Wellicht passend op andere modellen, geen idee van om eerlijk te zijn. Kocht de Hornet met Chinese rood alu hendels, maar gelukkig had de verkoper de originele hendels er nog bij. Helaas niet kunnen monteren op tijd. Vraagprijs €5,- voor het setje.
Y8Z9YHc.jpg


6. Honda wielstickers/wielstriping.
Gekregen bij de aanschaf van m'n Hornet, maar niet mijn ding. Zitten wat kleine kreukels in, maar vast nog wel netjes aan te brengen. Gratis voor de liefhebber.
DkdyCyg.jpg


7. Nieuwe remblokjes voor Honda CB600F (PC34).
Zaten alvast bij de Hornet toen ik 'm kocht, omdat de oude bijna op waren. Nog niet de kans gehad te monteren. Zie geen merk staan o.i.d. Zie dat goedkope setjes zo'n €20 per twee zijn, vraagprijs €20 voor alle vier.
p8sAUq5.jpg
 
Remblokken, stuureinden, stickers en handschoenen zijn weg.

DB-killer, spiegels en hendels zijn er nog!
 
Terug
Bovenaan Onderaan