Diverse onderdelen Honda CBR 600rr (2003 t/m 2006)

En up. Mocht je een onderdeel zoeken dat niet op de lijst staat, laat het weten. Ik ben ongetwijfeld onderdelen vergeten erop te zetten.
 
Je hebt er geen kuipdelen bij staan maar onder het mom van nooit geschoten altijd mis: heb je een linker zijkuip (straatkuip) in het zwart voor dit model?
 
Volgens mij heb ik nog een volledige set liggen ja. Wel met wat werk. Ik kan het komende weekend wel even voor je kijken wat ik precies heb liggen en hoeveel werk er aan zit (ik heb de onderdelen niet thuis liggen).
 
heb je een volle circuit kuipset? wat vraag je daar evt voor?
Hoi Sander, ik heb inderdaad nog een volledige set (behalve spatbord) met daarnaast nog een extra onderkruip en extra tankcover. Op de meeste zitten wel wat plekjes die bijgewerkt moeten worden. Prijs voor alles samen is 100 euro. Mocht je een keer willen komen kijken laat je het maar weten.
 
Heb je de bovenste bout nog waarmee het blok in het frame hangt?
Deze loopt van links naar rechts door het frame. Er zitten aan een uiteinde 2 opstaande lipjes aan met schroefdraad en er zit een kroonmoer bij.

Groeten
Fietske
 
Heb je de bovenste bout nog waarmee het blok in het frame hangt?
Deze loopt van links naar rechts door het frame. Er zitten aan een uiteinde 2 opstaande lipjes aan met schroefdraad en er zit een kroonmoer bij.

Groeten
Fietske
Hoi Fietske,

ik ga woensdag even voor je kijken. Je hoort van me!

Groet,
Arjan
 
Even weer omhoog. Heb ook nog wat klein spul liggen dat niet in de lijst staat. Dus heb je wat nodig, laat het weten dan kijk ik voor je :)
 
Hela Arjan,

De schokbreker achter, is dat een originele, af is die aangepast??
Enig idee wat voor een achterveer er dan in zit qua gewicht??

Grtz Arend.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan