Diverse onderdelen r1/r6 + 2 bandjes

ErWiNnEr

MF veteraan
26 aug 2003
5.414
0
Zuidwolde
Ik heb hier nog wat losse spullen in de weg liggen, dus bij deze bied ik te koop aan:

Brembo remhendel, is nieuw en ongebruikt, komt van een 19x20 radiale rempomp af €25

Standaard rempomp met hendel, en reservoir, afkomstig van een '98er r1 €75

Koppelingshouder met hendel en schakelaar, ook afkomstig van een '98er r1 €30

Een achtervelg afkomstig van een r6, compleet met tandwielhouder, tandwiel, en remschijf, voor model 99-02 €100

Een pirelli supercorsa sc2 120/70/17, nog zeer mooi €40

Een metzeler racetek k1 120/70/17, ook nog zeer mooi €40

de spullen zijn af te halen in Groningen, of eventueel te verzenden, kosten voor de koper.

IMG_0244%20(Medium).JPG


IMG_0247%20(Medium).JPG


IMG_0249%20(Medium).JPG
 
Laatst bewerkt:
kickje voor je spullen
Hoe heb jij je hendel van de koppeling nu?
Ik ben ook bezig een andere hendel erop te zetten maar zit geen schakelaartje op.
Is dit belangrijk en kan je dit doorlussen??

Succes met verkoop!!

Gr. mede r1-rijder
 
kickje voor je spullen
Hoe heb jij je hendel van de koppeling nu?
Ik ben ook bezig een andere hendel erop te zetten maar zit geen schakelaartje op.
Is dit belangrijk en kan je dit doorlussen??

Succes met verkoop!!

Gr. mede r1-rijder
De hendel voor de koppeling bleek voor een r6 te zijn, ik had nog een houder liggen, dus die zit er nu op, zodoende is de complete koppelingsbediening van mn r1 nu overbodig.

Je kunt de schakelaar wel doorlussen, maar dan kan je hem niet starten als ie in de versnelling staat.
 
Oh maar dat starten in versnelling is geen ramp.
Moet het hele handvat eraf als je de oude koppelingshendel eraf haalt en zo ja is dit een beetje te doen.
Het is niet dat ik geen verstand van dit soort dingen heb maar ik heb het liever voorgekauwd zeg maar :Y
Succes met de verkoop!!
 
Oh maar dat starten in versnelling is geen ramp.
Moet het hele handvat eraf als je de oude koppelingshendel eraf haalt en zo ja is dit een beetje te doen.
Het is niet dat ik geen verstand van dit soort dingen heb maar ik heb het liever voorgekauwd zeg maar :Y
Succes met de verkoop!!
Hele handvat moet eraf, als je een compressor met luchtspuitje hebt, even lucht ertussen en is ie er zo af, anders even een schroevendraaier ertussen, wat wd40 ertussen en hij glijdt er zo af, daarna even remmenreiniger erdoor om de wd40 weg te halen en je hebt hem er zo weer op.
:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan