Diverse onderdelen Yamaha R1

ferran

MF veteraan
27 jul 2006
1.649
0
Aangezien ik mijn R1 uit 1999 heb omgebouwd naar circuitmotor heb ik nog een hoop onderdelen liggen die ik niet gebruik.

Zie onderstaand de lijst met onderdelen:

- originele zijkuipen in kleur rood met schade.
De linkerkuip heeft glijschade de rechterkuip heeft hele lichte schade. Er is niks afgebroken.

full


- Origineel kontje in kleur rood met schade
- Afdekkapje in kleur rood in goede staat verkocht!
- Achterlicht unit met ingebouwde knipperlichten

full


- Origineel onderkuip in kleur zwart met schade

- Originele tank met schade, geen roest en zonder tankdop. (foto van schade volgt z.s.m.)

- Verstelbare stuurdemper zie 1e foto Verkocht!

- Originele achterveer

- originele standaard/jiffy

- Originele voorspatbord in kleur rood met schade, is nu gewrapped met carbonfolie, schade is daardoor niet zichtbaar

full


- Originele stepjes, rem- en schakel pedaal en passagier stepjes

full


- Undertail wit

- Circuit kuipset (boven- en onderkuip en kontje) met schade. Foto's van schade volgen z.s.m.

full


Laat me even weten als je ergens een detail foto van wil hebben.

De onderdelen mogen weg t.e.a.b. en kunnen opgestuurd worden, of afgehaald worden in omgeving amsterdam of in Raamsdonksveer (NB).
 
Laatst bewerkt:
Perfect, wil het racekontje graag overnemen? Hoe heftig is de scheur in het polyester, makkelijk te verhelpen met glasmatje?

Ik denk dat het wel te verhelpen is met een glasmatje, na de crash hebben we er een stukje tape op geplakt en weer verder mee gereden. Onderstaand een foto welke ik zo op op mn laptop beschikbaar heb. morgenavond kan ik een duidelijkere foto maken.

full
 
Ahja ik zie nu ook dat het een RN04 kontje is, zou ik even moeten kijken of het pasklaar te maken valt. Als je een fotootje hebt van de onderkant en achterkant kan ik even inventariseren hoe het klaar te maken valt! Houd maar vast apart voor me als je wilt.
 
Ahja ik zie nu ook dat het een RN04 kontje is, zou ik even moeten kijken of het pasklaar te maken valt. Als je een fotootje hebt van de onderkant en achterkant kan ik even inventariseren hoe het klaar te maken valt! Houd maar vast apart voor me als je wilt.

Hij past op een r1 uit 99. Hiervoor heb ik de voorste schroefgaten iets naar achteren gemaakt. Voor de onderkant heb ik een aluminium plaat pas gemaakt, deze heb ik er alleen niet meer bij.

full
 
Ah thanks Ferran, maar dan wordt het iets teveel gepuzzel. Hoopte op het inschuiven van mijn huidige undertail, maar dan gaat ie aan mij voorbij.

Succes met de verkoop!
 
Geen probleem! Mocht je nog iets anders nodig hebben, dan hoor ik dat graag.
 
Stuurdemper en afdekkapje zijn verkocht, rest van de onderdelen zijn nog steeds te koop. Alles mag weg T.E.A.B.!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan