Diverse originele onderdelen Suzuki GSXR750 '00

Status
Niet open voor verdere reacties.

P-TÀ

MF veteraan
21 apr 2009
7.638
0
Zoals de titel al doet vermoeden, heb ik wat originele onderdelen liggen van mijn Suzuki GSXR750 uit 2000.

Deze mogen weg omdat ik ze heb vervangen voor aftermarket-spul...

Volgens mij passen al deze onderdelen ook op een GSXR600 '00-'03 en GSXR1000 '00-'02, maar pin me hier niet op vast... ;)



Wat is er dan te koop/op te halen:

- Originele kuipruit
- Originele knippers (voor en achter)
- Origineel achterlicht
- Kettingbeschermer
- Afdekkapje van carbon (erg beschadigd door de vorige eigenaar, zie foto 2)
- Originele luchtfilter (in goede staat)

full

full

full



Ook heb ik nog originele heelplates liggen, die wat gebruikerssporen hebben.

full



En als laatste een beschadigd voorspatbord... Deze is een keertje gelijmd, wat op zich wel goed is gedaan, maar daarnaast mist hij een bevestigingsoog. Deze is gesmolten bij het verwijderen (boutje afslijpen) :X geen idee of hier uberhaupt iemand belang bij zou kunnen hebben, maar goed, wie weet kan ik er iemand gelukkig mee maken :+

full

full
 
Laatst bewerkt:
iemand belangstelling..? :?

anders gaan dat afdekkapje en het voorspatbord richting grijze kliko... :+

rest hou ik nog wel... O-)
 
ik heb wel belangstelling in het voorspatbord
maar zou je het willen verzenden naar belgië? mits vergoeding uiteraard!

groeten,
sepp
 
denk dat dat wel moet lukken... weet niet wat de verzendkosten zijn, maar hoef er niet zoveel voor te hebben iig, zoals ik al zei; het spatbord is wel beschadigd... :+
 
waarmee zou je het verzenden? anders geef ik je mijn gegevens, doe je het op de post, en laat je me weten hoeveel het was, maak ik direkt het bedrag + wat extra over?

moet je me wel vertrouwen natuurlijk..

of mocht je het met tnt of iets dergelijke verzenden, kunnen we via hun site wss wel nagaan hoeveel de verzendingskosten zijn.

groeten
 
ik zal het vandaag eens checken....

Je hoort van mij en ik vertrouw er op dat het goed komt ;)
 
stuur je gegevens maar in een PB naar me. dan zorg ik er wel voor dat het op de post komt... de kosten van het verzending weet ik nu zo niet, moet daarom eerst jou gegevens hebben... (zie site tnt)

groet'n
 
9,62 eurie zie ik nu op hun pagina staan...

KLIK.. heb het pakket overigens niet gewogen, maar zal niet snel meer zijn dan 2 kilo denk ik... kom ik wel achter als ik het verzend ;)
 
schopje omhoog..! :)

heb een doos gevonden om hem te verschepen... moet hem alleen nog aanpassen zodat het een beetje stevig in mekaar past O-) ... probeer hem maandag te verzenden!
 
Laatst bewerkt:
spatbordje is verkocht... *D

rest is nog aanwezig...
 
wat betreft de prijzen... de hoofdprijs hoef ik er echt niet voor te hebben, doe een beetje een redelijk bod en het is weg...

:Y :W
 
het loopt niet echt storm merk ik, maar toch weer even onder de aandacht! ;)

:W
 
ksssst!!! oma... B|


:W niemand wat spulletjes nodig..? :o
 
Nog steeds niet..? :?

misschien moet ik ze zelf maar houden dan... :/
 
weggepleurd... ;)

vond hem te beschadigd om te verkopen...
 
zal morgen/overmorgen ff kijken wat ik voor je kan doen....... je hoort van mij!
 
hierbij de gevraagde foto's van het luchtfliter...

ik heb geen idee hoe lang deze er op heeft gezeten, maar de vorige eigenaar is erg zuinig op deze motor geweest. Ik heb er zelf een K&N filter op gezet.

full

full


en prijs? ben snel tevreden.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan