Diverse setjes Supercorsa's SC2 jong gebruikt €45e/set

Boutjes

I'd like to speak to the manager!
8 mei 2006
8.839
29
In de maten 120 en 180, zien er allemaal nog prima uit, niet langer dan 2 circuitdagen gebruikt. Heb ook nog een setje van 1 sessie gebruikt. Kost €60 :P

Zowel dragons als diablo's

Ophalen in de buurt van Groningen of evt opsturen á €6.50
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel intresse in het setje van 60 euro en dan met verzenden, eventueel foto?

Eventueel ook foto's van andere setjes, kan er nog wel wat meer gebruiken eventueel.
 
Laatst bewerkt:
K zal vanmiddag even een foto maken :)
 
Hoe gedragen deze banden zich voor normaal straat gebruik? Heb zelf een SRAD 750, zou dit wat kunnen zijn voor mij? Zo ja, heb ik zeker interesse.
 
Heb je toevallig nog een diablo voorband liggen die nog lekker wat profiel in het midden heeft??
 
Pffff, k heb t echt te druk. Ik zet de stapel nog wel ff op de foto als ik t fototoestel kan vinden :P

De bandjes zijn prima in gebruik voor mooi weer rijders, die een beetje sportief rijden. Veel grip en de banden geven in tegenstelling tot mpp aan dat je op de grens zit (beetje glijden *O* )

Ik heb idd een diablo voorband, of ik er 2 heb, weet ik niet, maar die ene hoort bij t setje van 60e die motorfreak graag wilt hebben ;)
 
Maar 1 diablo, heb nog wel dragons liggen :)
 
Foto:

image-98B6_4B202468.jpg
 
Er zijn maar 2 diablo's, dat is het setje van 60e. Door de flits en wat vuil lijken de banden wat raar eruit te zien, maar profiel is bij alle banden 5 mm (ook bij de nieuwe :+ (die zijn niet te koop :+ :+ ))
 
Terug
Bovenaan Onderaan