Diverse spullen CBR 92-97

MasterTommy

MF veteraan
14 sep 2008
13.390
290
Amsterdam
Ik heb hier nog liggen:

- 2 frixion voorremschijven en een achterremschijf, nieuw (zijn alleen gemonteerd geweest, motor heeft er nooit mee gereden). Dingen zijn nieuw iets van 250 per voorremschijf en 80 achter, dus samen iets van 580 €. Voor 400€ mogen ze alle drie weg, verzendkosten zijn wel voor jou. Past op CBR900RR van 94 tot 97.

- Een ZGAN 17" voorwiel voor in een CBR900RR 94-97. Past plug & play. Wiel is net wit gepoedercoat, gecontroleerd door v/d wouden richttechniek (100% recht), en voorzien van nieuwe lagers, seals en ventiel. Vraagprijs 150€, ex verzenden. De frixion schijven passen hier ook op trouwens.

- 2 sets voorremblokken voor de blades tot 97 (met 1 bevestigingsoog) van carbone lorraine, nieuw in doos. Mag weg voor 50€ ex verzenden.

Ik zit midden in A'dam, dus ophalen mag ook na overleg. :)
 
Laatst bewerkt:
Is dat voorwiel ook voor de oerblade? Begreep dat die van een VFR750 en de CBR600F3 niet zomaar plug en play zijn ivm de kmteller-opnemer die bij het voorwiel zit, daar zou een inkeping ofzo voor in de velg moeten zitten en de "as-maat" van de remschijven zou net anders zijn :?

Vraag dat ff omdat ik iemand weet die naar zo'n velg zoekt, maar met bovenstaande velgen tegen dat probleem aan liep.

Edit: De plug en play 17" voorvelg pastte idd wel 1 op 1 met de SC28 van mijn vriendin, maar dat is model '94-'95, die heeft de kmteller-opnemer niet meer zitten bij de voorvelg.
 
Laatst bewerkt:
Is dat voorwiel ook voor de oerblade? Begreep dat die van een VFR750 en de CBR600F3 niet zomaar plug en play zijn ivm de kmteller-opnemer die bij het voorwiel zit, daar zou een inkeping ofzo voor in de velg moeten zitten en de "as-maat" van de remschijven zou net anders zijn :?

Vraag dat ff omdat ik iemand weet die naar zo'n velg zoekt, maar met bovenstaande velgen tegen dat probleem aan liep.

Edit: De plug en play 17" voorvelg pastte idd wel 1 op 1 met de SC28 van mijn vriendin, maar dat is model '94-'95, die heeft de kmteller-opnemer niet meer zitten bij de voorvelg.

Als de '92 en '93 modellen niet passen dan klopt dat inderdaad niet. Ik liep juist te stoeien met een 98-99 model, die hele andere remschijven heeft waardoor ik en een andere velg, en andere schijven, en remblokken nodig had (klauwen ook anders). 94-97 kan ik wel met 100% zekerheid van zeggen dat het past.
 
Ok, weet ik dat ff... Best fijn zo, al die kleine aanpassingen... :/

Die velg ben je denk ik ook wel zo kwijt, zijn erg gewild :Y

Succes met de verkoop iig...
 
Laatst bewerkt:
Ok, weet ik dat ff... Laatste type SC33 is idd ook anders, best fijn zo, al die kleine aanpassingen... :/

Die velg ben je denk ik ook wel zo kwijt, zijn erg gewild :Y

Succes met de verkoop iig...

Als je in een 98-99 blade een 17" wiel wil hebben, moet je een velg scoren van een VFR800 98-02. Beide remschijfvlakken 3,5mm af laten draaien en twee wielbussen laten draaien die 2mm langer zijn dan origineel.
 
Ik heb hier nog liggen:

- 2 frixion voorremschijven en een achterremschijf, nieuw (zijn alleen gemonteerd geweest, motor heeft er nooit mee gereden). Dingen zijn nieuw iets van 250 per voorremschijf en 80 achter, dus samen iets van 580 €. Voor 400€ mogen ze alle drie weg, verzendkosten zijn wel voor jou. Past op CBR900RR van 92 tot 97.

- Een ZGAN 17" voorwiel voor in een CBR900RR 92-97. Past plug & play. Wiel is net wit gepoedercoat, gecontroleerd door v/d wouden richttechniek (100% recht), en voorzien van nieuwe lagers, seals en ventiel. Vraagprijs 150€, ex verzenden. De frixion schijven passen hier ook op trouwens.

- 2 sets voorremblokken voor de blades tot 97 (met 1 bevestigingsoog) van carbone lorraine, nieuw in doos. Mag weg voor 50€ ex verzenden.

Ik zit midden in A'dam, dus ophalen mag ook na overleg. :)
Van de oudere Blade's zijn de schijven kleiner.
 
Terug
Bovenaan Onderaan