Diversion 600 nokkenas afstelling

defeestneef

Rookie
11 okt 2009
2
0
zaltbommel
ik heb een dirversion 600 maar de nokken assen zijn er uit geweest weet alleen de afstelling distrebutie niet wie weet er meer van anders met de auto minders lekker in de fille staan _O-
 
ik dat als je de moeite neemt om eens fatsoenlijk leestekens te gebruiken, er waarschijnlijk meer mensen bereid zijn om je te helpen.
Ik dat? Snap je zin ook niet echt... misschien dat je beter op spellingsfouten kan checken voor je kritiek levert op iemand zijn spelling, dan snappen ze het misschien ook daadwerkelijk ;) Misschien is hij/zij wel dylectisch...
 
Het moet zijn: spelfouten.

En: dyslectisch.

:)

On topic: zoek idd een werkplaatshandboek voor je diversion 600 (of is het een XJ600?), van het juiste bouwjaar.

Laat anders hier even weten welk model je precies hebt, en mogelijk kan iemand je helpen.
 
Ik dat? Snap je zin ook niet echt... misschien dat je beter op spellingsfouten kan checken voor je kritiek levert op iemand zijn spelling, dan snappen ze het misschien ook daadwerkelijk ;) Misschien is hij/zij wel dylectisch...


ik denk toch dat mijn antwoord iets beter te lezen is dan de vraag van TS.

en ik heb het ook echt niet over een enkel foutje, die maak ik dus ook.
maar als ik eerst het bericht of vraag moet gaan ontcijferen voordat ik over het probleem kan gaan nadenken, krijg ik toch zoiets van, een klein beetje moeite mag toch wel verwacht worden.

en om dan toch maar de TS tegemoet te komen.
http://www.a-moto.lv/Manuals/Yamaha/
 
Laatst bewerkt:
ik denk toch dat mijn antwoord iets beter te lezen is dan de vraag van TS.

en ik heb het ook echt niet over een enkel foutje, die maak ik dus ook.
maar als ik eerst het bericht of vraag moet gaan ontcijferen voordat ik over het probleem kan gaan nadenken, krijg ik toch zoiets van, een klein beetje moeite mag toch wel verwacht worden.

Je dacht ook in een ander topic dat die klx 2 cylinders had....
Loopt hij nog wel op 2 cylinders?
Ken je het je nog herrineren?
Denk dat tips geven niet echt handig is als je niet weet dat die klx single is ;)
 
Je dacht ook in een ander topic dat die klx 2 cylinders had....
Loopt hij nog wel op 2 cylinders?
Ken je het je nog herrineren?
Denk dat tips geven niet echt handig is als je niet weet dat die klx single is ;)



nee dat kan ik me niet herrinneren.
maar voel je vrij om het te laten zien.
en het gaat hier om de spelling en niet om een beoordelingsfout.
en speciaal voor xt660xdennis, ik weet echt wel wat een klx is en zelfs hoe deze er aan de binnenkant uit ziet.
probleem is dat ik af en toe de vraag te snel lees en me daarom vergis.
 
Laatst bewerkt:
nee dat kan ik me niet herrinneren.
maar voel je vrij om het te laten zien.
en het gaat hier om de spelling en niet om een beoordelingsfout.
en speciaal voor xt660xdennis, ik weet echt wel wat een klx is en zelfs hoe deze er aan de binnenkant uit ziet.
probleem is dat ik af en toe de vraag te snel lees en me daarom vergis.

Bedoel het niet vervelend hoor was ook maar een geintje *D
Maar je heb het wel gezegd;)
 
Laatst bewerkt:
ik heb een dirversion 600 maar de nokken assen zijn er uit geweest weet alleen de afstelling distrebutie niet wie weet er meer van anders met de auto minders lekker in de fille staan _O-
Hoi Feestneef,

waarom zijn de nokkenassen eruit geweest?
Wie heeft dat gedaan?
Kan hij die niet weer terug plaatsen, hoe ze horen?

Distributie is zo'n ding dat je in 1x goed wilt doen, anders kan het heel duur worden....

Meestal staan er wel merktekens op, die met elkaar overeen moeten komen...
Download dat wph en lees het hoofdstuk "camchain" oid eens goed door, voordat je begint te sleutelen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan