Diversion 900 - nu met fotos - €950

Status
Niet open voor verdere reacties.

w00dwp

MF'er
25 mrt 2016
46
30
Nijmegen
In prima staat verkerende Diversion 900 uit 1995. De fiets heeft nu 117500 km gereden. Voorzien van valbeugels, spatbord verlengers voor en achter. Je krijgt er een driedelige kofferset bij, de beugels moeten even gespoten worden. Topkoffer van givi waar 1 helm in past. De voorband (Michelin pilot road 4) kan nog even mee, achter(Michelin pilot road 4) is het midden vlak en dient de band vervangen te worden. Omdat bandenkeuze nogal persoonlijk is, vervang ik de banden nu niet, maar daar is de prijs ook naar! De fiets heeft de eerste 22 jaar binnen gestaan, wegens gebrek aan ruimte heeft de fiets bij mij 1,5 jaar onder een verheulhoes mogen rusten, voordat ik weer overdekte stallingsmogelijkheid had. Onlangs voorzien van nieuwe olie en oliefilter. Heerlijke motor, makkelijk zelf te onderhouden. Ik heb de motor gekocht via een forumlid, ik ben zelf de 3e en 4e eigenaar (motor heeft kort op naam van een vriend gestaan ivm verzekering).



Onderhoudshistorie vanaf 95000 km:



December 2016 - 97500 km

Olie, olie filter, luchtfilter, brandstoffilter, bougies, cardanolie, koppelingsplaten, remvloeistof vervangen, nieuwe accu.



Maart 2017 - 103500 km

Progressieve voorvering van Wilbers

Voorvorkolie

Voorvorkkeeringen

Michelin pilot road 4 voor en achter

Kleppen stellen

Synchroniseren


Augustus 2018 - 117000

Olie+filter vervangen

Oliekoeler vervangen

Collector gelast



Vraagprijs €950
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan