Diversion Meeting winterbikkel edition


"Weer" in de zin van: dan is er een nieuwe mogelijkheid voor een winterbikkel editie.

Nu kan je er hooguit een herfstbikkel editie van maken. Maar ja, of je nu zo'n bikkel bent als je in de herfst motorrijd....

Trouwens, je bent wel erg scherpzinnig!
 
Laatst bewerkt:
:+

ik houd me wel aanbevolen hoor, voor een winterbikkelmeet :)

gisteren net een mooie nieuwe passende broek gekocht :9 die warm is én aan mn textielen jas geritst kan worden, dus moet goed komen :9
 
Hebt zelf geen diversion meer, maar zal toch weer 's leuk zijn om weer 's met wat divis' op pad te gaan :]
 
Na 1,5 jaar radioforum stilte heeft StengelS ook weer zin in zo'n gezellige meeting!

PS: zal gelijk ff de titel aanpassen

EDIT: geef flauw idee hoe dat moet, dus titel blijft voorlopig even hetzelfde
 
Laatst bewerkt:
Na 1,5 jaar radioforum stilte heeft StengelS ook weer zin in zo'n gezellige meeting!

PS: zal gelijk ff de titel aanpassen

EDIT: geef flauw idee hoe dat moet, dus titel blijft voorlopig even hetzelfde


om 't topic weer te wekken, om de titel te veranderen moet je mailtje naar een van de modjes sturen met verzoek en naam nieuwe titel.
 
nou ja, ik wil nog steeds wel :) :+ en Wolve kan altijd wel een ritje voorrijden, heeft alleen geen Div :+
 
Heb zelf ook geen diversion meer, wordt anders een diversion en ex-diversion rijders meeting. *D (en iedereen die eigenlijk wel een diversion zou willen hebben meeting) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan