Diversion Meeting winterbikkel edition

Volgens Garmin Mapsource: 163km, 3 uur en 46 minuten rijden.
Lijkt idd een mooie route. :]
 
ik zie dat de voorkeur uitgaat naar de 20e. monteel alleen diamon die voor de 13e gaat. kan je helemaal niet komen de 20e, diamon?


nogmaals even de vraag voor de route! sebje00(apenlulletje)gmail(punt)com
zou wel mooi zijn als het de 20e wordt dan kan ik eventueel de 13e de route gaan voorrijden

:W


Euhmmmm, nou vooruit, ik kan de 20-ste ook. Ben namelijk komende maandag vrij, kon ik lekker bij komen :X .
Mijn Divje gaat de 22-ste een grote beurt krijgen, heb wat problemen met de wegligging als het regend of als het asfalt nog nat is. Ding wil dan nog wel eens een stukje weggelijden met vooral het achterwiel B| .
Mocht het er naar uitzien dat het k*t weer wordt en de kans op regen zeer groot is, dan weet ik nog niet zeker of ik mee ga.

Waar is het verzamelpunt :? , wel handig om te weten namelijk.

Zijn er nog mensen uit de buurt van zwolle die ook mee gaan :? , ben geografisch niet zo heel goed O-)
 
uuuuuuuuuuumh die route komt me bekend voor :X

inderdaad mooie route en lekkere bochten erin!

let er wel op dat er klein geld wordt meegenomen ivb met pont

voor mij is de vraag nog of ik mee kan ivb met veeel heel veel verjaardagen in het weekend, maar ik ga me best doen om erbij te zijn
 
word er na die tijd nog gegeten of gaan we halverwege naar die snackbar die aangegeven staat op de route :? :9
Wat mij betreft zoeken we wat beters dan die snackbar, zoiets als de vorige keer.
Maar het hoeven natuurlijk niet persé pannenkoeken te zijn. :9
 
2 maatjes gaan niet mee helaas... ze zijn allebei mooi weerrijders pur sang |( . Zelf ben ik er wel gewoon bij :Y
 
2 maatjes gaan niet mee helaas... ze zijn allebei mooi weerrijders pur sang |( . Zelf ben ik er wel gewoon bij :Y
Weten ze nu al zeker dat het geen mooi weer wordt dan :?
Dat was voor afgelopen zondag ook zo voorspeld 8-)
 
gutteguttegut.... het gaat regenen.... LET OP: alle mensen van suiker kunnen beter in bed blijven liggen, het is voor de persoonlijke gesteldheid beter.

hier nog even een plaatje van hoeveel regen er dan wel niet gaat vallen:
full


met dank aan: www.windguru.cz
 
Terug
Bovenaan Onderaan