Diversion Meeting winterbikkel edition

StengelS

Die hard MF'er
7 feb 2006
299
0
Berkel en Rodenrijs
Waarom?
-de vorige was een succes en die daarvoor zelfs nog groter
-ik er weer zin in heb *O*

Waar?
weten we nog niet

Wie?
voor zij die iets met Diversions hebben. (al is het maar een vage kennis 8-) )

tot nu toe aangemeld:
-ondergetekende


Wanneer?
weten we dus ook nog niet

Wat verder?
voorlopig alleen dit:

uiteraard een linkje naar Diversion Meeting deeltje 1

kleine lettertjes: Motor-forum.nl en StengelS zijn geen van
beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen
voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.

Iedereen komt op eigen gelegenheid en is zelf aansprakelijk
voor het in acht nemen van de verkeersregels.

full
 
Laatst bewerkt:
Misschien kom ik op nieuwe moto!! :D

[me]DirkieB heeft net een leuk betaalde baan aangenomen!!!! Net afgestudeerd *D [/me]
 
gefeliciteerd!!! netjes hoor

en wat voro baan? en wat voor fiets heb je in je gedachten???


Baan: Programmeur C#
Fiets: Thundercat :9~ ... of SV650S ... moet nog even een paar proefritjes gaan maken voor ik iets koop :] Ik vind zoveel mooi :)

En voor woon/werk hoef ik het niet meer te doen ;) Krijg 1e klas reiskostenvergoeding :}
 
je kunt mij van het lijstje afhalen. Ik heb de motor naar de dealer gebracht en de monteur gaf nu al toe dat de motor waarschijnlijk TL verklaard zal worden.
Aangezien ik ook nog steeds student ben, zal het voor mij moeilijk worden om weer snel motor te rijden. Zal er waarschijnlijk een hoop geld bij moeten leggen.
Dinsdag komt de schade-expert en hoor ik de details...
 
Gestemd. Erg flexiebel ben ik niet, maar dat komt ook door andere MF gerelateerde zaken (Oost BBQ, Mega-meeting) en het bezoek aan de A1 Grand Prix op 1 oktober (niet MF :P ). Eventueel valt er wel wat te schuiven, maar een zaterdag komt iig niet zo heel goed uit.
 
Ik heb zojuist de Poll ingevuld, gezien we ergens in september op vakantie gaan, heb ik nog geen flauw idee welk weekend ik wel of niet kan.
Maar kan wel alvast melden, dat ik er zin in heb *O*
Vanmiddag naar de kermis in Tilburg, wilde eigenlijk op de motor gaan, maar mag niet -O-
 
wordt idd een routetje gereden (moeten alleen nog wel even een route vinden, nomaals: iemand een id?)

het ziet er trouwens naar uit dat het een zondag in augustus gaat worden (sorry KSborg) simpel weg omdat dan de meeste divvers kunnen (en die krijgen uiteraard voorang *O* tenminste bij het uitzoeken van de datum, nog niet in het verkeer helaas(wat niet is kan nog komen))

de zondagen die ik voor ogen had kunnen er 8 mensen (volgens de poll) is dat genoeg (of gaan we met zijn alle nog even voor meer deelnemers zorgen?
ik vind 8 al een mooi aantal.

:W
 
Zal ook maar weer 's reageren, effe geen tijd gehad om op forum te kijke.
Druk geweest met verbouwe..
ken helaas niet mee in augustus of september, m'n zwangere vrouw is dan uitgerekend :)
 
mensen ik denk dat we de knoop maar door moeten gaan hakken.... uit de poll blijkt namelijk dat een zondag in augustus het best uitkomt. aangezien de eerste zondag in augustus al een feit is blijven er nog twee over waar de meeste stemmen op zijn gevallen.

die twee heb ik dan ook in een poll gezet zodat we nog 1 keer de laatste voor keur kunnen bekijken. ik weet het is kort dag, ik hoop dat er niet al weer wat tussen is gekomen....

groeten StengelS
 
Terug
Bovenaan Onderaan