Diversion Meeting

Welke dag kunnen jullie?

  • 20 september!

    Stemmen: 1 5,3%
  • 27 september!

    Stemmen: 4 21,1%
  • Beide maakt mij niet uit!

    Stemmen: 9 47,4%
  • Geen van beide!

    Stemmen: 5 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Jaa ik heb een nieuw idee voor een leuke rit volgend jaar!

Van nederland naar Calais, eurotunnel, London misschien... Leuk idee of?

Lijkt me wel dat hier een week voor uitgetrokken moet worden.

Heenweg naar Calais duurt ongeveer 8.5 uur (vermijden snelweg)

Treinreis door de tunnel ongeveer 35 minuten (€ 40 á 50 ongeveer)

paar keer overnachten gezellig zitten ..... :P
 
Laatst bewerkt:
hmm, leuk idee, maar een week weg is voor mij nogal lang. Een weekendje Ardennen of Duitsland zie ik in de lente wel zitten. Dat is ook gemakkelijker te regelen met het werk.
 
De tunnel is met de motor waardeloos. Ik hoorde dat je dan tijdens de reis naast je motor moet blijven zitten. De veerboot is dan een betere optie. Dat is btw nog goedkoper ook.
 
De tunnel is met de motor waardeloos. Ik hoorde dat je dan tijdens de reis naast je motor moet blijven zitten. De veerboot is dan een betere optie. Dat is btw nog goedkoper ook.

De boot is vééééééééééééél trager: incheken, uitvaren varen aanmeren uitrijden, reken maar op totaal 3a3.5uur tussen aankomen met motor tot terug vertrekken
Met de trein: met wat geluk 1uur, met pech 1.5u
Been there done that al een paar keren (met de auto weliswaar)

maar de boot is leuker.
 
Ik vind een week ook te lang. Een lang weekend Duitsland/Belgie lijkt me veel leuker en geschikter. Vooral vanwege het laagdrempelige.
 
Voor mij is een camping ook prima. Ik denk wel dat ik alles op mijn motor kan vastbinden (tentje, slaapzak, matje).
 
bmwc1.jpg


Ik ga dan met deze mee goed? dan hoef ik alleen maar de zeiltjes aan de zijkant laten zakken en ik slaap! :]

Dan zal ik er een sticker van diversion op plakken en het bmw logo eraf halen en vervangen voor Yamaha.... Mag ik dan nog mee? :$
 
Laatst bewerkt:
Waaaarom vertrouw ik dit niet... :/

*D

En als er een camping geboekt wordt, haak ik af... Iets met een hekel aan slaapmatjes en te weinig zadeltassen om al die zooi in mee te nemen.
camping hoeft voor mij ook niet

moet ik voor die ene keer alles aanschaffen B|

ga liever in een huisje

@jessica :$ :j
 
Dan had je dus gewoon en slecht materiaal en stond je in een kuil. Klassieke camping fout ;)

Maar ik snap het wel, ik vind kamperen juist leuk en bijzonderder :) En ik heb 3 flinke koffers waar ik voor 2 personen vakantie spul in kan stoppen ;)
 
Ik vind een week ook te lang. Een lang weekend Duitsland/Belgie lijkt me veel leuker en geschikter. Vooral vanwege het laagdrempelige.
Ik sluit me hier bij aan! Autorijden met huurauto's in linkse landen heb ik ondertussen aardig onder de knie, op de motor wacht ik liever tot ik aanzienlijk meer rijervaring heb.

Camperen met de motor staat trouwens wel op mijn verlanglijstje :)
 
Zeker als je met een groep bent is linksrijden geen probleem. Dat went zo snel. Hostels zijn in de UK goedkoop. Zeker met de huidige koers van de pond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan