Diversion Meeting

Welke dag kunnen jullie?

  • 20 september!

    Stemmen: 1 5,3%
  • 27 september!

    Stemmen: 4 21,1%
  • Beide maakt mij niet uit!

    Stemmen: 9 47,4%
  • Geen van beide!

    Stemmen: 5 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Zeker als je met een groep bent is linksrijden geen probleem. Dat went zo snel.
:^

Het rijden zelf is geen probleem.
Kruispunten en je plaats op je voorsorteervak enzo ook niet
Rotondes zijn wat linker, omdat je ze nooit rechtsom pakt, om er dan links af te gaan. Op zich niet lastig, meschien verwarrend op sommige zéééér ingewikkelde dubbele typisch engelse rotondes.
Waar je WEL voor moet opletten, is bij het wegrijden/manoevreren na parkeren. wegrijden uit parkeren doe je veelal op intuitie en bij linksrijden is je positie net spiegelbeeld, en dan kan je verkeerd uitkomen. Opletten en nadenken dus.

De meesten engelsen zien wel degelijk een toerist-op-een-motor en houden daar wel rekening mee. (exc de white-van-man ... )


Hostels zijn in de UK goedkoop. Zeker met de huidige koers van de pond.
Bed & breakfast (zolang je groep niet te groot is)
Goede optie is op een camping een stacaravan huren. Kun je veelal met 4 tot 6 of 8 in slapen, heb je alles bij de hand, er is verwaming en zelfs een warme douche, en hoef je enkel je eigen kleren en slaapzak mee. En is buiten het hoogseizoen redelijk goedkoop.
 
Ik was ook al aan een camping aan het denken met stacaravans of chalets. Dan kunnen de mensen zonder tent daar in overnachten.
 
We hadden gister wel een meeting kunnen houden, ik heb heerlijk rondgereden.

Rijd iedereen trouwens nog op het moment? aangezien het aankomend weekend lekker weer word(tot nog toe volgens voorspelling)

Misschien valt er iets te plannen?

Vooruitzicht is weer minder... stel dat het goed word misschien een kleine meeting?
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd helaas even niet, omdat mijn jas gerepareerd wordt (onder garantie gelukkig). En om nu in een doorwaaijasje te gaan rijden ;)
Maar ach heb de motor niet echt nodig, zeker aangezien ik volgende week voor een week naar Marokko ga :)
 
Ik rij ook nog steeds regelmatig. Vorige week niet helemaal tot groot genoegen ivm beroerd weer. Maar ja, ik heb mijn dagelijkse dieselkoekblik geschorst ivm motorperikelen en de andere is een oldtimer (Citroën GS van inmiddels dik 30 jaar oud) die wel lollig is voor een zondags ritje maar waar ik liever niet teveel mee rij. Dat ding haalt bovendien krap 11 km uit een liter superplus.
Kortom: de Diversion mag veel aan de bak (en het normale traprijwiel ook trouwens, voor de ritten waarbij je lang bezig bent om je pak aan te trekken, dan de rit zelf).
 
Ik rijd sowieso alleen de 'leuke' ritjes (lees: niet woon-werk)met de Div, maar aangezien het de laatste weekenden best slecht weer was, hangt Div aan de druppellader op het moment.
Als het in het weekend dit weer is, ga ik zeker even rijden!
 
Laatst bewerkt:
do vr za zo ma
Zonneschijn (%) 10 10 10 20 10
Neerslagkans (%) 90 60 80 80 60
Neerslaghoeveelheid (mm) 6 0-4 1-5 1-7 0-3
Minimumtemperatuur (ºC) 5 2/5 1/4 5/8 5/9
Middagtemperatuur (ºC) 9 5/8 6/9 10/12 10/12
Windrichting Z ZW Z Z Z
Windkracht (bft) 5 3 4 5 4

ziet er niet zo heel leuk uit voor volgend weekend:( kzit eraan te denken om het divje een winterslaap te geven:(

* en hij vond het maandag zo lekker in de buitenlucht
 
Laatst bewerkt:
ziet er niet zo heel leuk uit voor volgend weekend:( kzit eraan te denken om het divje een winterslaap te geven:(

Tot je eind december es opstaat en het -4 vriest, er sneeuw op de velden ligt, de wegen geruimd gestrooid en drooggevroren zijn, het windstil is en het zonnetje scherp straalt, en je voor de rest van de dag vrij hebt .... :9~
 
brrr koud weer.

Zin om duitsland in te gaan dit jaar, nog paar maandjes en dan kan die weer....

Iemand al ideeen welke maand ongeveer handig is?
 
Jullie mogen van mij wat organiseren, heb er eerlijk gezegd geen tijd voor. En aangezien het weer volgende week winters word weet ik niet of mijn motor nog buiten komt. Pekel vind ik niet zo leuk voor mijn chroom :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan