Diversion Meeting

Welke dag kunnen jullie?

  • 20 september!

    Stemmen: 1 5,3%
  • 27 september!

    Stemmen: 4 21,1%
  • Beide maakt mij niet uit!

    Stemmen: 9 47,4%
  • Geen van beide!

    Stemmen: 5 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19

Sandertjer

MF veteraan
23 jan 2009
8.366
0
Gelderland
Om te kijken hoeveel animo er is hierbij even een poll van wie er mee gaan en kunnen, route goed uitstippelen en dergelijke kunnen we nog wel overleggen dan.
 
Woops zou een moderator deze even kunnen verplaatsen naar waar is wat te doen?

Dat lijkt me geen goed idee.
Quasi alle div rijders komen in het toer-katern naar het div topic kijken, en gaan deze poll wel zien staan.
Ik vermoed dat de meesten hier op MF slechts zelden in het WiWtD katern gaan zien.
(ik alleszins nooit)
 
Ok kunnen dan de mensen die gestemd hebben zelf ook even reageren zodat er een lijstje gemaakt kan worden?:)
 
Ik heb wel op 20 sept gestemd, maar ik zie hem niet terug in het overzicht, maargoed.

Dat is wel onder voorbehoud, want het ligt er aan waar het gehouden gaat worden :)
 
geen van beide gestemd

20 sept moet ik werken

27 is mijn vrije zondag,maar heb de 26ste al een toertocht van het werk

dat word me te veel km in 1 weekend
 
Mijn vriend heeft een Diversion XJ600 S uit 1994 en ik heb hem gevraagd of hij interesse heeft in dit toertochtje.

Wij kunnen alleen zondag 27 sept.

Ik heb helaas zelf geen Divje maar een gs500e.

Mag ik nog wel mee rijden?
 
Mijn vriend heeft een Diversion XJ600 S uit 1994 en ik heb hem gevraagd of hij interesse heeft in dit toertochtje.

Wij kunnen alleen zondag 27 sept.

Ik heb helaas zelf geen Divje maar een gs500e.

Mag ik nog wel mee rijden?

Als je vriend op je div meekomt kom maar mee toch? Anders is het ook zo buiten sluiten, kun je je ogen openen in de wereld van de diversions!
 
Als je vriend op je div meekomt kom maar mee toch? Anders is het ook zo buiten sluiten, kun je je ogen openen in de wereld van de diversions!

Ja ik heb al op zijn Divje gereden en hij had het gekocht op mijn advies.

Ik vind ze echt zalige fietsen.

Als mijn 25kw periode over 2 jaar voorbij is komt er zeker een Divje!!

Ik kan niet beloven dat we op 27 sept erbij kunnen zijn.
We hebben de dag ervoor een afspraak ver van ons huis vandaan en moeten nog kijken of we niet te moe zijn voor een ritje met Divjes.
 
Kijk dat zijn er al 7 ik zal morgen even een overzichtje maken, wss gaat het richting de 27e.... hopen op mooi weer~!

Btw heeft er iemand hier een garmin of andere handige navigatie?
 
kaart op de tank en gaan :)

dat ik de 27ste roep is overigens geen garantie dat ik mee ga :$ ik kijk even wat de opkomst doet en hoe het met mijn andere meuk (studie enzo) zit :)
 
Ik heb ook op de 27e gestemd, maar ook bij mij is het geen garantie dat ik dan kom.
Maar op de 20e heb ik sowieso al wat anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan