Diversion meeting

meeting numero 2

  • zaterdag 20 mei

    Stemmen: 1 20,0%
  • zondag 21 mei

    Stemmen: 4 80,0%
  • donderdag 25 mei (hemelvaartsdag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • zaterdag 3 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 4 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 28 mei

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er al een locatie bekend voor de Div meeting? En zo ja, waar :P ... En uiteraard de vraag, mag ik als ex Div rijder nog mee? O-) ... Heb hem 2 april verkocht, dus het ligt nog redelijk vers in m'n geheugen :Y :P
 
van mij wel! (en zeker als je hem ook organiseerd want dat missen we nu nog een beetje)

als er nou iemand ff de organisatie op zich wil nemen dan komt er misschien wat schot in de zaak....
ik wil hem best organiseren maar ik ken alleen maar de route van berkel naar rijswijk (die rijd ik twee keer per dag..)

:W (stemmen mensen, ook de niet divvers, die kunnen we namelijk toch buiten beschouwing laten mocht dat nodig zijn)
 
mensen ik denk te weten wat het probleem is met onze nieuwe meeting....

het is maar een theorie maar hier komt hij:
Ben de laatste tijd de div meeting een beetje aant promoten maar…. Als mensen naar deze topic komen dan staat daar nog steeds het verslag van de april editie…. Dus ik denk dat het slim is als we een nieuw topic aan maken voor onze diversion meeting najaars editie! Of piegom moet weer een keer tot leven komen en de startpost ff aanpassen.

:W
 
Ik zal nog even moeten wachten met het stemmen.
Door omstandigheden ben ik momenteel motorloos ;( . Meer daarover is te lezen op dagwaarde berekenen
Hopelijk komt alles goed en kan ik er ook weer bij zijn. Misschien wel weer met wheely op de div..
 
Ik zal nog even moeten wachten met het stemmen.
Door omstandigheden ben ik momenteel motorloos ;( . Meer daarover is te lezen op dagwaarde berekenen
Hopelijk komt alles goed en kan ik er ook weer bij zijn. Misschien wel weer met wheely op de div..

kut voor je man, ik hoop voor je dat die niet tl wordt verklaard!! wheelie met een divie??? :o

omfg, doe je goed!!! nu nog een kneedown erbij en je heb geen racer meer nodig!

sterkte met je bike!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan