Diversion meeting

meeting numero 2

  • zaterdag 20 mei

    Stemmen: 1 20,0%
  • zondag 21 mei

    Stemmen: 4 80,0%
  • donderdag 25 mei (hemelvaartsdag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • zaterdag 3 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 4 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 28 mei

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.
27/28 vind ik ook prima, begin juni eigenlijk ook. Als het maar niet tussen 8-15 mei is vind ik alles best :D
 
psies zondag 28 mei.... kan iemand dan niet? MOOI! dan wordt het zondag 28 mei })

11.00 uur bij Mac hoogeveen


(hehehe ik regel het wel ff jongens en meisjes :P )


Ok tot dan! Ik zie jullie daar! Fijn, dan hoef ik vanaf nu dit topic niet meer te volgen tot na de meeting voor de foto's! :]
 
wel blijven volgend!! waarom die data er niet bijstaat ik weet het niet!!! maar in junie met pinksterren kan ik niet dan zit ik i nde eiffel met de bike!!!
 
wij mij betreft wel, ligt er alleen wel een beetje aan wanneer het is. 21 mei kan ik namelijk echt niet.
als het 28 mei wordt (waar ik niet meer op kan stemmen omdat ik al gestemd heb) dan ben ik van de partij! dus ik hoop dat het idd de 28e wordt :] :]
 
Ik wil stemmen op "Het maakt mij geen zak uit!" dan krijgt niet een datum een valse stem :P (heb nu op 21 mei gestemd)
 
:W Ben ik weer eens...

Ben druk mijn huisje aan het inpakken, ga a.s. vrijdag verhuizen (2 mnd bij mijn ouders inwonen).

Ik moet ff nog mijn agenda raadplegen voor het tourritje...
Dus jullie horen nog van mij wanneer ik wel/niet kan. :Y
 
uuuuuuuhm nog geen duidelijkheid dus??? anders komt iedereen 27mei naar ijsselstein en steunen we gelijk een goed doel
 
dan wordt 't toch 28 mei, ken ik alleen niet komen moet dan werken '(

moet werken? wat is dat nou? het is een zondag hoor dan werk je toch niet O-) *D

kan je geen vrij nemen? ander moet je het toch maar gewoon volgens de datum van de poll. want dan kunnen gewoon de meeste mensen. het is jammer dat je maar 1 keer mag stemmen...want veel mensen kunnen meerdere data.

we kunnen ook zelf een poll maken in excel, als iedereen aangeeft welke data hij kan in mei en juni wil ik dat wel verwerken in een bestandje
 
[me]@nne kan ook mee! als het tenminste 21 mei wordt
[/me]


nog wel even onder voorbehoud: ff in het overleg gooien!
mag je met een andersoortige motor maar wel met kuip met heel groot "Diversion" erop ook mee?
 
Laatst bewerkt:
nee er is nog geen datum bekend er heeft nog bijna niemand gestemd. er is namelijk een nieuwe poll, alleen om 1 of andere reden vult niemand die in :?
zo moeilijk is het niet :N
*O* stemmen mensen kom op!! *O* zie onderstaande link

POLLETJE

begin een beetje bang te worden dat er niet genoeg animo voor is.... ;( en dat terwijl het zo gezellig was vorige keer....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan