diversion met open laserpijpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

motor freak

MF'er
In memoriam
25 mrt 2004
131
0
leek
hoi mede forumleden dit is mijn eerste echte post dan.ik heb 2 nieuwe laserdempers gekocht bij boonstra motoren ik vond het wel eens tijd worden voor wat meer sound onder mun motor. :+ ben al een tijdje op zoek geweest naar sportdempers speciaal voor een yamaha diversion maar die vind je niet zoveel in een uitvoering van 2 dempers B|

daarom ben ik zelf maar aan de slag gegaan omdat ik toch ook wel wat meer geluid onder de motor wil hebben.ze hadden bij boonstra gelukkig ook 2 roest vrijstalen bochten liggen die heb ik er bij genomen, deze heb ik aan laten passen bij een roest vrijstaalbedrijf.

vanmiddag heb ik de dempers even uit getest en ik moet zeggen dat ik zeer te vreden ben over het geluid }) :9~ er zit een lekkere diepe brul in :9 het is veel beter dan het stofzuiger geluid dat er eerst uitkwam :X

ik zal er morgen een paar fotos van maken als het wat beter weer is
full


full

hier zijn dan een paar fotos ik heb er ook nog een paar van de zijkant maar die zijn op dit moment nog te groot :?
zodra die verkleint zijn zet ik ze er ook bij
 
Laatst bewerkt:
ziet er een beetje raar uit... steken allebei zo naar buiten :?

Maar het geluid zal een stuk beter zijn dan het normale geluidje 8-)
 
Ik heb volgens mij een keer een foto voorbij zien komen waarbij een 4-in-1 was gemonteerd, zodat er 1 hele dikke pijp aan 1 kant zat....
 
heb ik ook gezien, sterker nog staat dagelijks naast de mijne geparkeerd op school :)

tis alleen zo duur, 700€ B|
 
ziet er een beetje raar uit... steken allebei zo naar buiten :?

Maar het geluid zal een stuk beter zijn dan het normale geluidje 8-)

ja de uitlaten staan indd wat verder naar buiten dan normaal dit komt omdat de linker uitlaatbocht verder naar buiten staat |(
daarom staan allebei de dempers naar buiten had het zelf ook liever meer naar binnen gehad, maar ze hangen wel op de zelfde hoogte en staan even ver naar buiten en das wel zo mooi en het geluid is :9~ lekker laag

ik maak er nog wel DB killers voor,voor het geval dat he O-)
 
Laatst bewerkt:
Deze week een mini-tourtje gedaan, onder aanvoering van Joker. Hij reed op een Div 900 met 1 pijp.... :}

Wellicht kan hij je verder op weg helpen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan