Krewinkel
MF'er
Ik heb weer een goed hoorbare tik in m’n blok zitten. Voor dit probleem ben ik al eens naar de dealer terug geweest, die de kettingspanner handmatig hebben ‘doorgeduwd’ en de kleppen hebben gesteld. (hij zei dat 1 klep ietsje los zat??) Maar nu 3 weken later is het weer terug, dit keer is het spontaan ontstaan nadat ik de tank had leeggereden (stom) . Tenminste het lijkt alsof het weer terug is, het klinkt hetzelfde.
Ik ben vandaag bij een automonteur geweest, en die heeft erna en gekeken het leek alsof de nokkenasketting te slap stond maar toen we de spanner handmatig hadden gesteld en dat ketting dus weer strak genoeg stond had hij er nog steeds last van. Wat zou dit kunnen zijn? Het lijkt uit de buurt van de cilinders te komen, maar we kunnen het niet goed traceren. Verder loopt hij onregelmatig en heeft hij wat minder vermogen, vooral bij lage toeren stottert hij wat.
Het gaat om een Yamaha Xj600n Diversion uit 1994. Voor alle duidelijkheid: ik kan niet naar de dealer terug ivm. hun vakantie (en een aantal ‘problemen met de ‘garantie’ als je dat nog zo mag noemen)Ik wil weer rijden HELP! Alvast bedankt!
Ik ben vandaag bij een automonteur geweest, en die heeft erna en gekeken het leek alsof de nokkenasketting te slap stond maar toen we de spanner handmatig hadden gesteld en dat ketting dus weer strak genoeg stond had hij er nog steeds last van. Wat zou dit kunnen zijn? Het lijkt uit de buurt van de cilinders te komen, maar we kunnen het niet goed traceren. Verder loopt hij onregelmatig en heeft hij wat minder vermogen, vooral bij lage toeren stottert hij wat.
Het gaat om een Yamaha Xj600n Diversion uit 1994. Voor alle duidelijkheid: ik kan niet naar de dealer terug ivm. hun vakantie (en een aantal ‘problemen met de ‘garantie’ als je dat nog zo mag noemen)Ik wil weer rijden HELP! Alvast bedankt!