Diversion toerrit

Net even wat foto,s zitten bekijken, zo te zien is de grote groep gestopt in Woerdens Verlaat, om op de kleine groep (waar ik in zat) te wachten. Echter omdat wij onbedoeld een short-cut hadden genomen waren wij dat punt al voorbij. Tja, dan rij je elkaar volkomen mis. Gelukkig is iedereen bij de Mc in Huis ter heide aangekomen.
 
Net even wat foto,s zitten bekijken, zo te zien is de grote groep gestopt in Woerdens Verlaat, om op de kleine groep (waar ik in zat) te wachten. Echter omdat wij onbedoeld een short-cut hadden genomen waren wij dat punt al voorbij. Tja, dan rij je elkaar volkomen mis. Gelukkig is iedereen bij de Mc in Huis ter heide aangekomen.


Ik heb jullie nog gezocht...was nog 2x terug gegaan, maarik dacht al dat jullie verder waren dan waar die foto;s gemaakt zijn op dat moment..

Jeffrey waar zijn de foto;s van onder het rijden?
 
Ik heb jullie nog gezocht...was nog 2x terug gegaan, maarik dacht al dat jullie verder waren dan waar die foto;s gemaakt zijn op dat moment..
de grote groep is op een gegeven ogenblik rechts gegaan van de Meije af, of richting Zegveld, of over de oude Meije.
Toen zijn wij rechtdoor gegaan en kwamen bij de bekende friettent uit waar we links zijn gegaan, niet wetende dat de grote groep iets later vanaf de rechtse kant bij de friettent rechtdoor is gegaan, en toen waren we dus elkaar voorbij, en volgde er de grote verwarring. :] |( :] |( :] |( _O-
 
Mensen bedankt voor de geweldige rit en gezelligheid. Al van het zien van al die divjes en Xj's en een "vreemde" grote motor die de boel aanstuurde :} en nog een hele rare Yamaha (type ben ik kwijt) ;) ;) Kreeg ik het al warm.
Voor degene die het te koud vonden, misschien kunnen jullie een rit organiseren als we een hitte golf in Nederland hebben? :P :P :P :P

Tot ziens?
Gerard
 
Voor degene die het te koud vonden, misschien kunnen jullie een rit organiseren als we een hitte golf in Nederland hebben? :P :P :P :P

Tot ziens?
Gerard

Omstreeks Sint Juttimus denk ik aan de voorspellingen te zien...

Alleen 's ochtends heb ik het een beetje koud gehad. Daarna was het eigenlijk wel prima. Maar ik ben misschien een beetje winterhard geworden de afgelopen* winter.

* is 'ie eigenlijk wel afgelopen?
 
Ik vond t ook super! Hoewel k aan t eind flink moe was en zadelpijn had was de tocht super mooi, leuk en gezellig!
Heb me prima vermaakt en graag tot de volgende keer!
En btw, mooie fotos! Leuk om ook mijn div er tussen te zien staan :) en niet allen mn div maar zelfs ikzelf 'met vriendje' trouwens :)
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond laat terug, op de terugweg nog langs vrienden geweest.
Al met al heb ik echt genoten, fantastische rit. Jongens-meiden ik noem ze maar allemaal.
Dank voor het voorrijden, de route uitzetten, de gezelligheid in de groep, in een woord top.
Kan me nu al weer verheugen op de volgende rit.
En de fotografen, bedankt voor de foto's, erg mooi.
 
Allemaal mooie foto"s!! Ik kijk er met veel plezier op terug en verheug ik me op de volgende rit!
Bedankt Jeff!
 
Heb er ook ontzettend van genoten met jullie allen, blij dat mijn geïmproviseerd naked tussen alle divjes mee kon rijden. Met de 350km van gisteren erbij heb ik toch zo'n 1.000km gereden in de afgelopen week, en dat terwijl mijn woon-studie ritten slechts 5 à 10km zijn :]
Toen ik vannacht thuis kwam had ik er geen tijd meer voor maar inmiddels ben ik de filmpjes van de stuurcam naar youtube aan het uploaden. Ik heb geen idee of en wanneer ik nog tijd zal hebben om er iets moois van te editen en het terug te brengen tot een paar minuten dus ik zal hier iig alvast het 'raw material' neerknallen dan kunnen sommigen van jullie al zien of je een beetje strak door de bochten ging.

p.s. Het kan even duren want na het uploaden van meerdere GB's neemt youtube nog even de tijd om de filmpjes te 'verwerken' :/
 
jullie bedankt voor de gezelligheid, heb het leuk gehad :)

hier alvast een paar foto's de rest zet ik op flickr

Link naar alle foto's, zijn in origineel formaat te krijgen, net als bij dropbox ;)

8689979464_cddc513868_b.jpg

Mooie foto! Jammer dat jullie op een plek stonden te wachten waar onze route helemaal niet voorbijkwam :+ , en wij maar doorgassen om te kijken of we jullie nog in zouden halen... waren we uiteindelijk dus veel eerder terug bij de mac... |(
 
Laatst bewerkt:
Heb er ook ontzettend van genoten met jullie allen, blij dat mijn geïmproviseerd naked tussen alle divjes mee kon rijden. Met de 350km van gisteren erbij heb ik toch zo'n 1.000km gereden in de afgelopen week, en dat terwijl mijn woon-studie ritten slechts 5 à 10km zijn :]
Toen ik vannacht thuis kwam had ik er geen tijd meer voor maar inmiddels ben ik de filmpjes van de stuurcam naar youtube aan het uploaden. Ik heb geen idee of en wanneer ik nog tijd zal hebben om er iets moois van te editen en het terug te brengen tot een paar minuten dus ik zal hier iig alvast het 'raw material' neerknallen dan kunnen sommigen van jullie al zien of je een beetje strak door de bochten ging.

p.s. Het kan even duren want na het uploaden van meerdere GB's neemt youtube nog even de tijd om de filmpjes te 'verwerken' :/

Had jij een stuurcam???? Waarom dan ook niet ff achteraan rijden, dan stonden we er allemaal mooi op.... ;(
 
Laatst bewerkt:
Haha geen idee of ik achter jullie reed eigenlijk, volgens mij ergens halverwege maar met het elkaar niet inhalen heb je per stukje eigenlijk toch altijd dezelfde 2-4 div's in beeld. Hier het stukje naar de Halve Maan toe in de Meije bijvoorbeeld:

Zaten wel een paar leuke bochtjes bij.
 
Bedankt voor de foto's. zijn geweldig om weer terug te zien.
De video was zeer verrassend om terug te zien, vooral bij de 1e video, daar rij ik voor je, ziet er niet verkeerd uit toch??
Bedank daarvoor.
Gerard
 
*O* Haha! Heel leuk filmpje.

Ik heb de snelheid op 1,5x gezet en het aan een vriend laten zien. Die vond het wel erg hard gaan. O-) (Op 1,5x valt het net niet op...)

Zo'n camera staat ook hoog op mijn verlanglijstje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan