[Diversion XJ600S] Goede deal?

Ik vind groen nog altijd het mooiste bij een div :P (of zwart, dat is ook wel ok)
Ik heb m trouwens ook ns in het kanariegeel gezien bij school. Dat is ehmmm, een beetje wennen. Laat ik het zo zeggen :)
 
Ik vind groen nog altijd het mooiste bij een div :P (of zwart, dat is ook wel ok)
Ik heb m trouwens ook ns in het kanariegeel gezien bij school. Dat is ehmmm, een beetje wennen. Laat ik het zo zeggen :)

Wat is er mis met geel? :?

full


:+
[me]GranCandy showt even de bananenyammie van z'n vrouw *D [/me]
 
Ik heb hem toevallig vanmiddag opgehaalt. Natuurlijk een stuk gereden (lekker weer). :] Ik moet alleen nog effe wennen aan de motor. Hij reageert iets feller dan mijn les motor. :)
Maar voor de rest perfect. Mooi schoongemaakt, nieuwe bougies, nieuwe spiegels (de oude waren heel iets verweerd aan het randjes), tankpad, voor de rest alles wat ze met een grote beurt doen.
En morgen komen de foto's er op. :) In de garage kan ik geen mooie foto's maken.

div600.JPG



[edit] kon het niet laten om een hele brakke pic van een trust camera er op te zetten]
 
Laatst bewerkt:
Waar je nog wel even op moet letten, is de benzinepomp.
Hier is een modificatie op geweest, er zat een vacuümpomp op die vervangen dient te zijn door een elektrisch pompje. Met de vacuümpomp kan het zijn dat na een tijd stilstaan de carburateurs geen benzine meer krijgen en dus de motor niet start.

Heb sinds gisteren een Div 600 (blauw) uit 1993, zal de foto binnenkort ff showen in een ander topic. Maarrr. Heb je een foto van die elektrische pomp? Want hoe weet ik of ik nog zo'n oude vacuumpomp heb, of al een nieuwe elektrische?
 
Heb sinds gisteren een Div 600 (blauw) uit 1993, zal de foto binnenkort ff showen in een ander topic. Maarrr. Heb je een foto van die elektrische pomp? Want hoe weet ik of ik nog zo'n oude vacuumpomp heb, of al een nieuwe elektrische?

Grote kans dat je gewoon een vacuumpomp hebt.
Om het te weten te komen: Een benzinepomp hoor je meestal even een paar seconden zoemen zodra je het contact aan zet (motor nog uit). Dan pomp hij dus de benzine alvast door, waardoor de motor meteen start.
Een vacuumpomp werkt pas als de motor draait, zodra er een vacuum is.
Hoeft geen problemen te leveren, mijne had ook een vacuumpomp en startte bijna altijd meteen, ook na lang stilstaan.

Owja, gefeliciteerd met je aankoop natuurlijk *D
 
Een goede deal, hier bij een motoshop stond een div 600 van 94, ook met zo'n tellerstand en die vroeg 2800 euro. Dus 2 jaar ouder en hij vraagt hetzelfde...
 
Terug
Bovenaan Onderaan