DjibberTours presents: Halloween Horror Nights 2011

Denk ook dat ik gewoon aan om alleen een dagje langs te komen :$
Kost allemaal veel :X
Wel top idee ±Y

Regel dat dan met TT.. Die wilt ook een dagje op en neer gaan. Je kan ook zaterdagmorgen wegrijden en dan alleen een ticket voor het horror feest pakken. Die kost € 15,00 pp.

Als je slim bent pak je dan een nacht een overnachting, kost je dan 45 pp en je vertrekt 's morgens fris en fruitig terug naar NL
 
Regel dat dan met TT.. Die wilt ook een dagje op en neer gaan. Je kan ook zaterdagmorgen wegrijden en dan alleen een ticket voor het horror feest pakken. Die kost € 15,00 pp.

Als je slim bent pak je dan een nacht een overnachting, kost je dan 45 pp en je vertrekt 's morgens fris en fruitig terug naar NL

Ja daar zit ik aan te denken want om nu weer 500km terug te rijden snachts :')
We overleggen *O*
 
ga ik even voor bellen; kijken of ik reserveringen kan plaatsen zonder gebruik te maken van een credit card.. hang on... brb

edit: heb zojuist 7 tweepersoonskamers gereserveerd; je hoeft dus niet zelf te gaan reserveren. Zal straks de OP even aanpassen en een tweede lijst maken voor de kamers.
TOP! thnQ!
ik deel mijn kamer met mijn dinges O-)
 
djib :/ ik zou ook mee gaan!

niet vergeten he!
incl kamer gaarne, want ik heb geen creditcard :')
 
Laatst bewerkt:
bang voor enge mannen met kettingzagen in een met rook gevuld attractiepark?
:N. Genoeg andere kosten en om heel eerlijk te zijn wil ik vooral een keer naar Europapark voor de rollercoasters en niet voor Halloween ;). En gezien (vermoedelijk) extreme drukte wil ik dat verplaatsen naar een keer doordeweek :Y
 
:N. Genoeg andere kosten en om heel eerlijk te zijn wil ik vooral een keer naar Europapark voor de rollercoasters en niet voor Halloween ;). En gezien (vermoedelijk) extreme drukte wil ik dat verplaatsen naar een keer doordeweek :Y

Gelukkig dat je daar geen fobie voor hebt! We gaan twee keer naar het park die dag; een keer overdag alle coasters doen en 's avonds nog een keer. Uit ervaring weet ik dat je die dag alle tijd hebt om alle coasters te doen en de wachttijden vallen enorm mee.

Het voordeel van duitse parken is ook dat ze vrij strikt zijn met de hoeveelheid mensen die ze naar binnen mogen laten bij speciale evenementen. Na Duisburg (Loveparade) is dat nog verder aangescherpt ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan