DjibberTours presents: Halloween Horror Nights 2011

djibber

MFér van het jaar!
25 apr 2010
24.990
1
+31.24 / +49.30
DjibberTours_Halloween_2011.jpg


Halloween Horror Nights 2011

Van 1 oktober tot en met 7 november vindt het jaarlijkse Halloween-festival in Europapark (D) in Rust weer plaats. Gedurende deze periode is het park volledig (!) in Halloweenstijl uitgevoerd en vinden er activiteiten plaats die garant staan voor een flinke dosis kippenvel.

Het belangrijkste evenement gedurende deze periode zijn de Terenzi Horror Nights. Een evenement dat de verkiezing voor "Beste horror-event ter wereld" gewonnen heeft, waarbij de
Halloween-evenementen in Universal Studios Florida, Moviepark Germany en Disneyland Parijs achterbleven.

DjibberTours_actors.jpg


De Horror Nights

Donkere gedaantes kruipen bij het invallen van de duisternis uit hun schuilplaatsen. Ongewone geluiden vullen de stilte van de nacht. Een gordijn van mist trekt door het park heen en voert de 'nachtmensen' door het hele park waarbij ze de bezoekers de stuipen op het lijf jagen door op de meest onmogelijke plaatsen tevoorschijn te komen.

Gedurende de avond is het park tot laat open en kan je met kippenvel op de rug gebruik maken van:
- de Nightcoaster
- Village of the Damned
- Field of screams (4000m2 mais doolhof met extra's)
- Lost Forest
- Fluch der Kassandra
- End of Days redux
- The Museum
- Crossing over
- Cirque des freaks
- Vampire's lounge


Om een indruk te krijgen van wat je te wachten staat tijdens deze nacht, kan je de trailers van 2010 en die van 2011 bekijken.

DjibberTours_Halloween4.png


Wat is de bedoeling?

Op zaterdag 22 oktober a.s. het park onveilig gaan maken met een grote groep Nederlandse Halloweenliefhebbers.

Programma:
Vrijdag 21 oktober al richting het hotel gaan aangezien het park in Zuid Duitsland ligt. Op zaterdag 22 oktober overdag het park gaan bezoeken tot sluitingstijd, ergens wat gaan eten en rond 20:00u weer terug naar het park. De Horror Nights beginnen dan en duren tot 01:00. Aansluitend heb je met je toegangsbewijs ook toegang tot de vampire's lounge.
Op zondag 23 oktober na het ontbijt kan iedereen weer richting Nederland gaan.

Reistijden vanuit NL:
Amsterdam - Rust: 634km (6 uur)
Nijmegen - Rust: 533km (5 uur)
Eindhoven - Rust: 514km (5 uur)

Hotelovernachting:
De hotels in de buurt van het park lopen op het moment voor de Horror Nights al vol. Een van de weinige hotels die nog beschikbaar is; is het Landgasthof zum Lamm. Dit hotel ligt op 20km van het Europapark.

beschrijving hotel:
Het 3 sterren hotel heeft 34 kamers.
Huisdieren zijn in dit hotel toegestaan en kunnen in een niet-rokenkamer worden ondergebracht (graag bij uw boeking aangeven, als u dit wilt).. Zowel in de gemeenschappelijke ruimtes (WLAN) als op de kamer kunt u gebruik maken van een internettoegang. Roomservice en wekdienst zijn slechts twee van de vele services die het getrainde hotelteam haar gasten te bieden heeft. Het hotel beschikt over gratis parkeerplaatsen.
Als u in een niet-rokenkamer wilt overnachten. laat dit ons dan bij uw boeking weten. Op uw kamer vindt u natuurlijk ook een haardroger. Er is ook een kluis aanwezig.
Neem een time-out van de dagelijkse stress - gebruik sauna en solarium. Voor kleinere en grotere ondernemingen stelt het hotel u huurfietsen ter beschikking, waarmee u de omgeving kunt verkennen.
Het restaurant van het hotel met een speciale vegetarische kaart verheugt zich op uw bezoek. De hotelbar verwacht u met een breed scala aan dranken. Sluit de avond af in de gezellige sfeer van de wijn-/bierstube met buitenterras van het hotel.


Kosten van het hotel (aankomst vrijdag 21 oktober, vertrek 23 oktober):
- Tweepersoonskamer (vroegboekorting) € 89,10 inclusief ontbijt
- Tweepersoonkamer (normale prijs) € 99,00 inclusief ontbijt

Het makkelijkste boek je het hotel via hotel.de (in het Nederlands) of via Booking.com. Zelf heb ik via de laatste geboekt, aangezien je via booking.com alleen de reservering bevestigd via een creditcard en pas in het hotel betaald.

op dit moment zijn er 7 tweepersoonskamers gereserveerd voor deze trip. Je hoeft niet zelf te reserveren (tenzij je dat zelf wilt). Eind september geeft ik het definitieve aantal deelnemers op. Geef wel even op of je een hotelkamer wilt hebben!

Hoe kom ik aan kaarten?
De Horror Nights zijn altijd erg snel uitverkocht. Niet zo vreemd als je het beste Halloweenfeest van Europa organiseert en daarom kan je nu al de kaarten online bestellen via de website van Europapark.

Zoals eerder vermeld; de hotels zitten snel vol. Ook hiervoor geldt; boeken voor het te laat is!

Wat gaat het allemaal kosten?
Wat het gaat kosten is afhankelijk of je een volledige dag het park in gaat of alleen de Horror Nights gaat bezoeken.
Toegang combiticket Europapark: € 53,00 (dagtoegang / horror nights)
Toegang Horror Nights € 19,00 (alleen als je overdag niet gaat)


Bestellen van de kaarten via de website van Europapark. Let op dat je wel de 22e oktober koopt! Kaarten voor andere data zijn niet geldig op een andere dag!

Zelf ga ik van vrijdag tot en met zondag, dus om je een indruk te geven van wat het kan gaan kosten:
- kosten combiticket: € 53,00 (bestellen)
- kosten hotel: 178,20 (Tweepersoonskamer) (bestellen/reserveren)

Uiteraard komen de kosten van vervoer hier nog bij. Als je het slim aanpakt en je gaat met z'n 4-en in een auto dan valt dat ook wel mee.

Deelname:
Het opgeven in het topic houdt niet in dat je ergens aan vast zit. Kaarten en hotelovernachting moet je zelf regelen; het is wel makkelijk om te weten wie er mee gaan. Vervoer ben je vrij in om te kiezen wat je wilt, indien er deelenemers zijn die met de motor willen gaan, dan zal ik hiervoor een passende gesloten parkeergelegenheid voor regelen. Het is een flinke rit waar vrijwel overal onbeperkt kan worden gereden. Ik ga er vanuit dat iedereen zo volwassen is om geen onnodige risico's te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Deelnemerslijst:
- Djibber
- The_Dutch_Tickler
- Steff
- IceCream
- _Charlie
- bobcat
- TrutTinus
- KonradW
- RCP69
- j0rdy
- Snake Eyes
- KonradW


Hotelkamers:
1: Djibber +1
2: IceCream +1
3: The_Dutch_Tickler +1
4: RCP69
5: j0rdy (+1?)
6: Snake Eyes
7: KonradW

meer kamers zijn beschikbaar
 
Laatst bewerkt:
Trailers door de zanger van Rammstein ingesproken? :)
 
Je "dropbox" header doet 't nie... :o

Opgelost door TS ;)
 
Laatst bewerkt:
niet vergeten de tickets online te kopen en de hotelreservering te doen! anders moet ik je in mijn binnenzak mee naar binnen smokkelen!
ja shitballs..
doe ik als mijn loon weer binnen is ..
volgende week 4daagse van nijmegen..
gaat genoeg geld in zitten.. i guess O-)
 
Leuk idee George..Moet er nog even over nadenken..

Serieus leuk ....maar gaat ook serieus veel pegels kosten.....
 
yoooooo hallo..
ik wil een hotelreservering plaatsen, maar dat lukt dus niet want ik heb geen credit card :(

ga ik even voor bellen; kijken of ik reserveringen kan plaatsen zonder gebruik te maken van een credit card.. hang on... brb

edit: heb zojuist 7 tweepersoonskamers gereserveerd; je hoeft dus niet zelf te gaan reserveren. Zal straks de OP even aanpassen en een tweede lijst maken voor de kamers.
 
Laatst bewerkt:
Djib: Shat heeft zojuist vrij gevraagd, zou je voor mij een 2 persoonskamer en 2 kaartjes kunnen vasthouden? ik denk dat we maandag wel weten of het gelukt is...(ik krijg als dorpsgenoot natuurlijk wel wat voorrang ofnie? :+)
 
Djib: Shat heeft zojuist vrij gevraagd, zou je voor mij een 2 persoonskamer en 2 kaartjes kunnen vasthouden? ik denk dat we maandag wel weten of het gelukt is...(ik krijg als dorpsgenoot natuurlijk wel wat voorrang ofnie? :+)

Hotel is geen probleem, heb toch die gereserveerde kamers ;) kaartjes kan je het beste dan vandeweek zelf bestellen op de site van europapark. Linkje staat in de OP
 
Terug
Bovenaan Onderaan