DNA 180

Ik heb zelf een DNA180 gehad! echt vette dikke lijpe fietsen man! 2 tact rules!!! En schakenen zuigt! Die van mij liep dik 250, en hield met gemak tot 200km/h fireblades bij! (wel het oude type, de nieuwe 1000rr weet ik niet) Ik had hem ook wel dik getunes natuurlijk! gianelli terugloop uitlaat, malossie 240cc cylinder, dikke 43mm carb, mallossie memraam, en verderr ook wreed cool gemaakt met rossie stickerset en veel mallossie stickers! ook hele brute neonverlichting enzo, chicks diggen dat weet je! Ik ben alleen helaas gepakt toen ze er achter kwamen dat hij niet echt 25kw meer was. Ik werd aangehouden door een agent doet in vet 220 boekte over de snelweg. toen was ik mee naar he bureau genomen en op een speciale rollerbank gezet. had 49kw... Zaar kut dus.

Ik heb nu maar een NSR50 gekocht, en daar een 125 blok in gebouwd! dat ding boekt echt vet hard joh, is nu presies 25kw maar weegt geen flikker! Kan ik jou ook aanraden! heb er trouwens wel een automaat van gemaakt, want schakelen zuigt!

piccie van mijn nsr:

(Afbeelding)
Kappen met die ongein. Ik heb al meer van dit soort reacties gezien van jou in dit forumgedeelte.

Reageer normaal of helemaal niet, maar ga niet zo zielig lopen doen. B|

Hey Kris jij was toch al een gebanned? ;)
Ja, en blijkbaar is 'm dat zo goed bevallen dat ie graag weer wil ofzo. B|
 
Jonge lul niet zo debiel uit je nek man je weet zelf niet wat je zegt.
250 op een dna denk ff na.
Ben zelf 19 en ga nu ook aan me motorrijbewijs beginnen en heb zelf met een dna officiele races gereden en weet dat 250 op een dna echt gestoord is.
Je loopt ook nog eens onzinnig te lullen over een 180cc dna die 2 takt is slaat ook nergens op.
Houd gewoon je mond dicht als je niks te vertellen heb je zet jezelf alleen maar voor lul op deze manier.

Een dna 180 rijd zoals al eerder gezegd is ongeveer 130km/h
Ze rijden ook erg zuinig als ze standaard zijn.

Dit is mijn dna waar ik mee geraced heb.
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)


wouw zeg :Z
 
Mensen, bedankt voor de reacties, eerst maar mn motorrijbewijs halen dan,
ik wil hem voornamelijk gebruiken voor in de steden en denk dat het wel een goede motor om op te beginnen is (hoewel het geen schakel is),ben de rollerbanken zat.
Ik zit ook te denken aan de RS125, die is wel makkelijk te krijgen en te onderhouden en ik wil ook veel touren dus zit te twijfelen, de dna180 is bovendien bijna nergens te krijgen maar ligt denk ik makkelijker op de kleinere wegen.

FF een serieuze reaktie dan:

hier staat er een ,al een tijdje, te koop. (5000 Km, 2299,-)

Ik zie dat je uit amsterdam komt dus dat komt dan helemaal goed uit.
Anders kun je "van Laar" in Osdorp ook nog wel ff proberen, ik weet dat hij er ook een paar verkocht heeft.
 
He bedankt! die shop is hier om de hoek, ik ben al bij veel dealers geweest onder andere van laar maar die leveren er niets meer van.
 
okok, ik houd mijn mond alweer :)


:)

stfu.gif
 
okok, ik houd mijn mond alweer :)
:^


En over de rs125, is een leuk motortje waar je heel veel plezier aan kan beleven. De top zal ergens rond de 180 liggen en ze zijn best zuinig (voor een tweetakt) ongeveer 1 op 20. En qua onderhoud valt het ook allemaal wel mee, en je kan bijna alles zelf. Lekkere motor om flink mee te gassen en als het moet ook best te gebruiken om lekker te toeren, alleen zal er van het toeren niet veel terecht komen denk ik })
 
Die DNA is nog best redelijk... voor een PLEEPOT B|
T is toch een Motor-forum hier?

Ohjah nog ff voor de duidelijkheid scooters zijn voor MIETJES!
maar dat merkt hij vanzelf als hij eindelijk zijn moterrijbewijs gehaald heeft :]
 
Die DNA is nog best redelijk... voor een PLEEPOT B|
T is toch een Motor-forum hier?

Ohjah nog ff voor de duidelijkheid scooters zijn voor MIETJES!
maar dat merkt hij vanzelf als hij eindelijk zijn motorrijbewijs gehaald heeft :]

En jou bijdrage aan dit topic is :?

Snappen mensen het dan niet dat een Topic Starter niet op dit soort reacties zit te wachten, maar graag een serieuze reactie wil. Of ben je nu zelf te dom om alleen maar dit soort reacties te KUNNEN leveren.

Ohja, ga trouwens eerst eens de definitie van een motor opzoeken, want voorzover ik weet is alles boven de 50cc een motor.
 
Ohja, ga trouwens eerst eens de definitie van een motor opzoeken, want voorzover ik weet is alles boven de 50cc een motor.

50cc is al een motor. Alles boven de 49,9cc :)

En ja, er zitten hier inderdaad een paar mensen die vroeger vaak gepest zijn denk ik. Scooters afzeiken waar kleuters van 16 op rijden, ok, maar een motorscooter met 125 of 180cc blijft toch een motorscooter.

En hoezo is 2 takt te min hier voor sommigen? Lekker janken en lekker stinken !

Wie het kleine niet eert...
 
Die DNA is nog best redelijk... voor een PLEEPOT B|
T is toch een Motor-forum hier?

Ohjah nog ff voor de duidelijkheid scooters zijn voor MIETJES!
maar dat merkt hij vanzelf als hij eindelijk zijn moterrijbewijs gehaald heeft :]

Ik vind een sjopper weer een mietjes motor... maar we dwalen af geloof ik. ;)

Alles boven de 49,9 cc is een MOTOR.

Ik heb ook een SKOETER 125 cc tweetakt voor d'rbij, en ik ben niet de enige op MF met een motorscooter erbij. (en al zou ik het wel zijn..)

full
 
Hoe snel trekt die dna eigenlijk naar de honderd? en binnen hoeveel sec is de rs125 aan de 100, wil wel genoeg power dat ik wegschiet bij het stoplicht.
 
Hoe snel trekt die dna eigenlijk naar de honderd? en binnen hoeveel sec is de rs125 aan de 100, wil wel genoeg power dat ik wegschiet bij het stoplicht.
Ik zou zeggen... haal je rijbewijs, ga op alle twee proefrijden en je zal het verschil weten.
Daarnaast is het leuk alsie bij het stoplicht snel weg is maar als het voor de rest gewoon kut rijd hebbie er ook niks aan.

[me]KabalA! wordt een beetje moe van al die 17 jarige (of net 18) die komen vragen wat nou het snelste is, ga d'r lekker op rijden en je weet het (nog geen rijbewijs :? .. regel dat dan eerst ff) :X [/me]
 
Hoe snel trekt die dna eigenlijk naar de honderd? en binnen hoeveel sec is de rs125 aan de 100, wil wel genoeg power dat ik wegschiet bij het stoplicht.


RS doet er al 6 seconden over en dat schiet al niet op, denk dat die dna er nog langer over doet.

Mijn tip. begin asjeblieft niet met zon DNA.... krijg je echt spijt van. en als je zegt ja ik gebruik hem toch alleen voor stadsverkeer koop dan gewoon een 49.99cc scootertje.
 
Ik zou zeggen... haal je rijbewijs, ga op alle twee proefrijden en je zal het verschil weten.
Daarnaast is het leuk alsie bij het stoplicht snel weg is maar als het voor de rest gewoon kut rijd hebbie er ook niks aan.

[me]KabalA! wordt een beetje moe van al die 17 jarige (of net 18) die komen vragen wat nou het snelste is, ga d'r lekker op rijden en je weet het (nog geen rijbewijs :? .. regel dat dan eerst ff) :X [/me]

Ik denk dat advies vragen beter is dan zelf een proefrit maken, waarom moet ik eerst mijn rijbewijs halen voordat ik nog bijna niets van een bepaalde motor weet, wil eerst motivatie opbouwen zodat ik direct na het halen van mn rijbewijs er een kan aanschaffen.
 
Ik denk dat advies vragen beter is dan zelf een proefrit maken, waarom moet ik eerst mijn rijbewijs halen voordat ik nog bijna niets van een bepaalde motor weet, wil eerst motivatie opbouwen zodat ik direct na het halen van mn rijbewijs er een kan aanschaffen.
Ik zeg ook niet dat het verkeerd is om je te orienteren, dat is juist goed, je komt niet voor verrassingen te staan, het probleem is alleen dat er 100000x dezelfde vragen langskomen. Hoe hard gaat deze (--> gebruik de search), kan dit ook op 25kW (--> loop meerdere motorzaken binnen en je weet het) etc...(hoewel ik moet toegeven dat deze nog niet langs is geweest ;) ) als mensen nou gewoon is een keer de search gebruiken en niet meteen een topic openen :X

verder nofi enzo ;) :P
 
Ik heb een paar vraagjes,

Zijn er nog veel dna180 of dna125 motors in Nederland verkrijgbaar? = Ja

Klopt het ook dat wanneer deze onder de 11kw liggen met een autorijbewijs te besturen zijn. = Nee

Wat zijn de gemiddelde topsnelheden bij een dna180 of 125 en hoe zuinig rijden ze? = 120 en 1:25?

Zo, ik nu zeg ik niks meer :+
 
Dattie erom lacht is niet zo heel erg, maar dattie het pas doet als de grap al een dag of twee voorbij is, is erg jammer :P

wees niet zo lullig tegen onze kerel! In onze samenleving zijn er mensen die gewoon met bepaalde dingen een klein stukje minder snel zijn dan de gemiddelde nederlander. (of zelfs maar een tokkie) Ik ben persoonlijk al lang blij dat NC30Kerel mijn grap goed kon waarderen en er zelfs over heeft kunnen lachen! :)

NC30Kerel, jij bent helemaal zo slecht nog niet *D
 
wees niet zo lullig tegen onze kerel! In onze samenleving zijn er mensen die gewoon met bepaalde dingen een klein stukje minder snel zijn dan de gemiddelde nederlander. (of zelfs maar een tokkie) Ik ben persoonlijk al lang blij dat NC30Kerel mijn grap goed kon waarderen en er zelfs over heeft kunnen lachen! :)

NC30Kerel, jij bent helemaal zo slecht nog niet *D
Jij ben niet snel maar rijdt jezelf wel snel in de soep. ;) Hoest met Senna trouwens?
 
Terug
Bovenaan Onderaan