DNA 180

rms

Rookie
22 nov 2004
7
0
amsterdam
Ik heb een paar vraagjes,

Zijn er nog veel dna180 of dna125 motors in Nederland verkrijgbaar?

Klopt het ook dat wanneer deze onder de 11kw liggen met een autorijbewijs te besturen zijn.

Wat zijn de gemiddelde topsnelheden bij een dna180 of 125 en hoe zuinig rijden ze?

BVD
 
Ik heb zelf een DNA180 gehad! echt vette dikke lijpe fietsen man! 2 tact rules!!! En schakenen zuigt! Die van mij liep dik 250, en hield met gemak tot 200km/h fireblades bij! (wel het oude type, de nieuwe 1000rr weet ik niet) Ik had hem ook wel dik getunes natuurlijk! gianelli terugloop uitlaat, malossie 240cc cylinder, dikke 43mm carb, mallossie memraam, en verderr ook wreed cool gemaakt met rossie stickerset en veel mallossie stickers! ook hele brute neonverlichting enzo, chicks diggen dat weet je! Ik ben alleen helaas gepakt toen ze er achter kwamen dat hij niet echt 25kw meer was. Ik werd aangehouden door een agent doet in vet 220 boekte over de snelweg. toen was ik mee naar he bureau genomen en op een speciale rollerbank gezet. had 49kw... Zaar kut dus.

Ik heb nu maar een NSR50 gekocht, en daar een 125 blok in gebouwd! dat ding boekt echt vet hard joh, is nu presies 25kw maar weegt geen flikker! Kan ik jou ook aanraden! heb er trouwens wel een automaat van gemaakt, want schakelen zuigt!

piccie van mijn nsr:

full
 
:}

Maareh, in Nederland mag je niet op een 'motor' van 11 kw met je autorijbewijs rijden...

Of ze nieuw te krijgen zijn of dat je ze moet importeren weet ik niet, maar er rijden er wel enkelen rond.

Maar waarom wil je eigenlijk op zo'n ding rijden? Koop gewoon een echte motor...
 
je hebt ook nog de italjet dragster 180 2t, italjet formula 125 (2 cilinder, maar moeilijk te vinden).

italjets kan je bijna niet meer nieuw kopen. fabriek is falliet.
DNA180 en runner180 zijn nog nieuw te krijgen als alles goed is.

origineel zijn ze best zuinig. originele runner180 2tact trekt met gemak auto-wheelies enzo. top van 150 origineel. en die hebben iets van 14kw.

helaas mag je ze niet met auto rijbewijs rijden. duitsland, italie, griekenland enzo kan het wel maar nederland wil hier niet aan meedoen.
 
je hebt ook nog de italjet dragster 180 2t, italjet formula 125 (2 cilinder, maar moeilijk te vinden).

italjets kan je bijna niet meer nieuw kopen. fabriek is falliet.
DNA180 en runner180 zijn nog nieuw te krijgen als alles goed is.

origineel zijn ze best zuinig. originele runner180 2tact trekt met gemak auto-wheelies enzo. top van 150 origineel. en die hebben iets van 14kw.

helaas mag je ze niet met auto rijbewijs rijden. duitsland, italie, griekenland enzo kan het wel maar nederland wil hier niet aan meedoen.
WTF is een auto-wheelie :? :+ :? :+

Daarnaast zou ik inderdaad ook voor een 'gewone' motor gaan en niet zo'n opgefokte (in mijn ogen) onwijs lelijke scooter :)
 
Ik heb zelf een DNA180 gehad! echt vette dikke lijpe fietsen man! 2 tact rules!!! En schakenen zuigt! Die van mij liep dik 250, en hield met gemak tot 200km/h fireblades bij! (wel het oude type, de nieuwe 1000rr weet ik niet) Ik had hem ook wel dik getunes natuurlijk! gianelli terugloop uitlaat, malossie 240cc cylinder, dikke 43mm carb, mallossie memraam, en verderr ook wreed cool gemaakt met rossie stickerset en veel mallossie stickers! ook hele brute neonverlichting enzo, chicks diggen dat weet je! Ik ben alleen helaas gepakt toen ze er achter kwamen dat hij niet echt 25kw meer was. Ik werd aangehouden door een agent doet in vet 220 boekte over de snelweg. toen was ik mee naar he bureau genomen en op een speciale rollerbank gezet. had 49kw... Zaar kut dus.

Ik heb nu maar een NSR50 gekocht, en daar een 125 blok in gebouwd! dat ding boekt echt vet hard joh, is nu presies 25kw maar weegt geen flikker! Kan ik jou ook aanraden! heb er trouwens wel een automaat van gemaakt, want schakelen zuigt!

piccie van mijn nsr:

(Afbeelding)

Kris je kan ook gewoon tegen die arme jongen zeggen dat ie eerst maar eens een paar rijlessen moet nemen en dan komt ie er vanzelf wel achter dat schakellen tof is....

het zijn nog maar kinderen......
 
Kris je kan ook gewoon tegen die arme jongen zeggen dat ie eerst maar eens een paar rijlessen moet nemen en dan komt ie er vanzelf wel achter dat schakellen tof is....

het zijn nog maar kinderen......

echt niet! schakelen zuigt!!! is vet langzaam! en 2tact rules man!!!
mijn scoot was lijp snel weet je!
 
Ik heb zelf een DNA180 gehad! echt vette dikke lijpe fietsen man! 2 tact rules!!!

Kerel, ik weet dat je slap lult, maar het valt me van je tegen dat je niet weet dat de DNA 125 en 180 4 takt automaten zijn !!!!

Zou best een 180 willen hebben voor naar het werk, leuk, 20pk.. alleen de topsnelheid valt vies tegen, net 120km/u. Maarja, het is dan ook maar 180cc 4 takt he.. daar valt niet zoveel uit te halen zonder tunen.
 
zag laatst nog zon gilera runner 180 rijden, zou wel lachen zijn als bak om de buurt mee onveilig te maken, maar dan zou ik liever een crosser willen, las dat een RM-Z250 (4takt) zon 40pk had. best netjes
 
Ik heb zelf een DNA180 gehad! echt vette dikke lijpe fietsen man! 2 tact rules!!! En schakenen zuigt! Die van mij liep dik 250, en hield met gemak tot 200km/h fireblades bij! (wel het oude type, de nieuwe 1000rr weet ik niet) Ik had hem ook wel dik getunes natuurlijk! gianelli terugloop uitlaat, malossie 240cc cylinder, dikke 43mm carb, mallossie memraam, en verderr ook wreed cool gemaakt met rossie stickerset en veel mallossie stickers! ook hele brute neonverlichting enzo, chicks diggen dat weet je! Ik ben alleen helaas gepakt toen ze er achter kwamen dat hij niet echt 25kw meer was. Ik werd aangehouden door een agent doet in vet 220 boekte over de snelweg. toen was ik mee naar he bureau genomen en op een speciale rollerbank gezet. had 49kw... Zaar kut dus.

Ik heb nu maar een NSR50 gekocht, en daar een 125 blok in gebouwd! dat ding boekt echt vet hard joh, is nu presies 25kw maar weegt geen flikker! Kan ik jou ook aanraden! heb er trouwens wel een automaat van gemaakt, want schakelen zuigt!

piccie van mijn nsr:

(Afbeelding)

Hey Kris jij was toch al een gebanned? ;)
 
echt niet! schakelen zuigt!!! is vet langzaam! en 2tact rules man!!!
mijn scoot was lijp snel weet je!

Ik denk dat Superkris teveel Motip-dampen ingeademd heeft tijdens het spuiten van z'n Senna fiets :P

(had idd beter een edit kunnen zijn...)
 
een auto-wheelie (automatische wheelie) is bij scooters dat ze op het gas zonder aan het stuur te rijten op het achterwiel gaan.
 
Ik heb zelf een DNA180 gehad! echt vette dikke lijpe fietsen man! 2 tact rules!!! En schakenen zuigt! Die van mij liep dik 250, en hield met gemak tot 200km/h fireblades bij! (wel het oude type, de nieuwe 1000rr weet ik niet) Ik had hem ook wel dik getunes natuurlijk! gianelli terugloop uitlaat, malossie 240cc cylinder, dikke 43mm carb, mallossie memraam, en verderr ook wreed cool gemaakt met rossie stickerset en veel mallossie stickers! ook hele brute neonverlichting enzo, chicks diggen dat weet je! Ik ben alleen helaas gepakt toen ze er achter kwamen dat hij niet echt 25kw meer was. Ik werd aangehouden door een agent doet in vet 220 boekte over de snelweg. toen was ik mee naar he bureau genomen en op een speciale rollerbank gezet. had 49kw... Zaar kut dus.

Ik heb nu maar een NSR50 gekocht, en daar een 125 blok in gebouwd! dat ding boekt echt vet hard joh, is nu presies 25kw maar weegt geen flikker! Kan ik jou ook aanraden! heb er trouwens wel een automaat van gemaakt, want schakelen zuigt!

piccie van mijn nsr:

(Afbeelding)

Jonge lul niet zo debiel uit je nek man je weet zelf niet wat je zegt.
250 op een dna denk ff na.
Ben zelf 19 en ga nu ook aan me motorrijbewijs beginnen en heb zelf met een dna officiele races gereden en weet dat 250 op een dna echt gestoord is.
Je loopt ook nog eens onzinnig te lullen over een 180cc dna die 2 takt is slaat ook nergens op.
Houd gewoon je mond dicht als je niks te vertellen heb je zet jezelf alleen maar voor lul op deze manier.

Een dna 180 rijd zoals al eerder gezegd is ongeveer 130km/h
Ze rijden ook erg zuinig als ze standaard zijn.

Dit is mijn dna waar ik mee geraced heb.
PICT0290.JPG

PICT0289.JPG

PICT0291.JPG
 
Jonge lul niet zo debiel uit je nek man je weet zelf niet wat je zegt.
250 op een dna denk ff na.
Ben zelf 19 en ga nu ook aan me motorrijbewijs beginnen en heb zelf met een dna officiele races gereden en weet dat 250 op een dna echt gestoord is.
Je loopt ook nog eens onzinnig te lullen over een 180cc dna die 2 takt is slaat ook nergens op.
Houd gewoon je mond dicht als je niks te vertellen heb je zet jezelf alleen maar voor lul op deze manier.

Een dna 180 rijd zoals al eerder gezegd is ongeveer 130km/h
Ze rijden ook erg zuinig als ze standaard zijn.

Dit is mijn dna waar ik mee geraced heb.
http://crew.scooter-freaks.nl/timb/19-08-2004/thumbs/PICT0290.JPG ((Afbeelding))
http://crew.scooter-freaks.nl/timb/19-08-2004/thumbs/PICT0289.JPG ((Afbeelding))
http://crew.scooter-freaks.nl/timb/19-08-2004/thumbs/PICT0291.JPG ((Afbeelding))


HAP!!!


dat duurde lang...[


;)
 
Mensen, bedankt voor de reacties, eerst maar mn motorrijbewijs halen dan,
ik wil hem voornamelijk gebruiken voor in de steden en denk dat het wel een goede motor om op te beginnen is (hoewel het geen schakel is),ben de rollerbanken zat.
Ik zit ook te denken aan de RS125, die is wel makkelijk te krijgen en te onderhouden en ik wil ook veel touren dus zit te twijfelen, de dna180 is bovendien bijna nergens te krijgen maar ligt denk ik makkelijker op de kleinere wegen.
 
Mensen, bedankt voor de reacties, eerst maar mn motorrijbewijs halen dan,
ik wil hem voornamelijk gebruiken voor in de steden en denk dat het wel een goede motor om op te beginnen is (hoewel het geen schakel is),ben de rollerbanken zat.
Ik zit ook te denken aan de RS125, die is wel makkelijk te krijgen en te onderhouden en ik wil ook veel touren dus zit te twijfelen, de dna180 is bovendien bijna nergens te krijgen maar ligt denk ik makkelijker op de kleinere wegen.
Het is geen motor, het is een scootâh B|
 
Jonge lul niet zo debiel uit je nek man je weet zelf niet wat je zegt.
250 op een dna denk ff na.
Ben zelf 19 en ga nu ook aan me motorrijbewijs beginnen en heb zelf met een dna officiele races gereden en weet dat 250 op een dna echt gestoord is.
Je loopt ook nog eens onzinnig te lullen over een 180cc dna die 2 takt is slaat ook nergens op.
Houd gewoon je mond dicht als je niks te vertellen heb je zet jezelf alleen maar voor lul op deze manier.

Een dna 180 rijd zoals al eerder gezegd is ongeveer 130km/h
Ze rijden ook erg zuinig als ze standaard zijn.

Dit is mijn dna waar ik mee geraced heb.
http://crew.scooter-freaks.nl/timb/19-08-2004/thumbs/PICT0290.JPG ((Afbeelding))
http://crew.scooter-freaks.nl/timb/19-08-2004/thumbs/PICT0289.JPG ((Afbeelding))
http://crew.scooter-freaks.nl/timb/19-08-2004/thumbs/PICT0291.JPG ((Afbeelding))

WoW! vEt lIjPe sHiT DaTjE Zo'n bRuTe sCoOtAh kAn rAcEn jOh! DaS EcHt vEt bRuUt zO'N DiNg! Ik dEeD MeT MiJ DnA OoK Me aAn dRaGrAcEs! En dIe vAn mIj hAaLdE DuS EcHt wEl 250! AaR WeL DiK HoOr dIe sCoOt vAn jOu! HeB Je mIsScHiEn nOg mEeR InFo eN FoToWs?
 
Laatst bewerkt:
ach... ik loop dit topic zo wel een beetje te vergallen... sorry, koop gewoon lekker zo'n brute scoot als je dat wil :)
 
PICT0291.JPG


Waarom heb je het motornlok eruit gehaald??? :?

FF serieus, zodra jij kan motorrijden(dus rijbewijs hebt) wil je niet eens meer op zon gare automaat zitten, DAF paste het toe in autos en dat was ook geflopt :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan