Dnepr 800 cc

kilowattknijper

MF veteraan
21 nov 2004
5.701
6
breda
Via via ben ik op een site terecht gekomen http://www.dneprmasters.com (www.dneprmasters.com).
800 cc Dnepr met 5 bak + electr. starter.
Ik weet verder niet wat ik ervan moet denken maar toch leuk om te zien.
 
Laatst bewerkt:
hoi, de firma 'arbalet'bweert ook 776cc(dezelfde?)blokken te hebben. met elec-start op de bak(waar zit het filter?) ik had ze meerdere mails met vragen over het blok gestuurt maar ALS je antwoord krijgt is het halfslachtig, ze hebben dezelfde slag, dus waarschijnlijk ook dezelfde krukas, ik vraag me af of die wel tegen het vermogen kan, dat soort vragen. in ieder geval zijn de foto's op hun website niet erg motiverend, met die roestige tuimelaars die ze laten zien...
op zich wel lekker om er dan de 8%(9/35?)langere cardanset in te douwen...
 
Arbalet is Oekrains.
Inderdaad hebben ook zij een startmotor op de versn. bak. Het luchtfilter moet je dan ergens anders stoppen.
 
yep, is duidelijk, maar als die fietsen naar florida verhandelt kunnne worden, moeten ze in onze contrien, duitsland ofzo ook wel te krijgen zij, maar tot mijn verbazing weten de meeste ural en dnepr boeren in duitsland niet eens van het bestaan van deze dingen!
misschien zelluf importeren?
een mb650 met een dergelijk blok/bak? lijkt me wel wat..
 
Ik heb eigenlijk alleen maar een versn. bak nodig met overbrengverhouding in-uit groter dan 1.
Ik heb nu een bak die exact 1 is.
Het is voor een zelfbouwproj.
 
Terug
Bovenaan Onderaan