Dnepr KMZ MT9 van 1974

IndianScout

Tot ziens , klimaat freaks !
11 mei 2011
2.272
2.154
Te koop . Kmz in blank staal dus elke kleur te spuiten die je wilt . Frame is matzwart en wielen ook .
Nieuw:

Binnen plus buitenbanden en velglint
Kabelboom zelfbouw maar erg netjes .
Zuigerveren
Kleppen opnieuw ingeslepen
Pakkingen
Meeste keerringen
Bobine 6volt
Accu
Contactpuntjes
Condensator. (Bosch)
Binnen en buiten kabels
Handvaten
Km teller
Remhandels
Uitlaten origineel nieuw KMZ erg mooi .
Alle vloeistoffen
Loopt en rijdt en laad op !
Versnelbak met achteruit .


Dingen die minder zijn

Versnellingbak met kleine lekkage bij koppeling stift ( Oring )

Geen kenteken wel papieren van de importeur Gossie .


Remmen zijn iets minder .
Deuk in de tank
Ruimte voorvork balhoofd
Voor spatbord zit een rare deuk in . Met plamuur natuurlijk onzichtbaar te maken

Heb er ook de originele vork poot oren bij om de koplamp op de originele plek vast te maken

Erg leuk project voor bobber of andere custom
Foto's volgens wel een video


Prijs idee 1800 euro , of leuke inruil mogelijk wel boven 250cc .
thumbnail_image2.jpg
thumbnail_image1.jpg


Foto's zijn van een week geleden , nu zit alles er wel op zoals koppelingskabel etc . uitlaten zitten er beter op dan op deze foto's
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem van iemand uit NL gekocht en
Die verzekerde mij dat dit een NL model was van motor itom stickers op de tank ? De dealer van dnepr Nederland .
Zit ook een papier bij van gossie ook een importeur van de jaren 90 dat deze motor met dit framenummer van 1974 is .
 
Als dit een NL model is heeft de motor misschien ooit een NL kenteken gehad.
Bij het rdw kunnen ze dit dmv het framenummer achterhalen.
Zoniet dan heeft het rdw exportpapieren nodig uit het land van herkomst, als die er niet zijn word het lastig om een NL kenteken te krijgen.
 
Ik ben ook bang dat je deze lastig op kenteken gaat krijgen.
Sowieso is het voor de verkoop handiger om dat zelf al te regelen.
Ik vind het een leuk ding en heb er misschien ook wel interesse in.
Maar schik ervan af dat er geen kenteken bij zit, en de nieuwe eigenaar neemt de gok of dat uberhaupt wel gaat lukken.
 
Ik kan er wel een kenteken op krijgen , maar dat wordt hij ook iets duurder (200) euro ongeveer. hij is technisch goed en die lekkage is letterlijk een Oring die mijn plaatselijke onderdelen man niet op voorraad had . ruimte balhoofd is ook zo klaar volgens mij even afstellen zal ik even naar kijken
 
Gaaf ding hoor! Ik heb ook een kopklepper, erg veel plezier mee!! (Mijne heeft wel een bak eraan voor het gereedschap, blijft toch een Dnepr ;) )
Maar ik zie op de foto's volgens mij dat hier ook de mogelijkheid is tot het aankoppelen van een zijspan.
 
1587395946520.png
1587396240499.png

1587396332087.png


1587396363834.png

1587395959635.png

1587395981455.png


1587396077990.png

1587396095512.png




KICK , zijn leuke dingen mee te doen , kleine prijs aanpassing ,
€ 1700 euro .
 
ding rijdt leuk , kenteken zit er niet en RDW is dicht tot nader bericht . wel heb ik contact gehad met de UDCN club en een foto gemaakt van het framenummer .
Deze was origineel en onverpruts . ook heb ik er papieren bij van de importeur over het bouwjaar .
 
Laatst bewerkt:
Probeer het hier eens;
 
Is inruil mogelijk?
Eigenlijk doe ik het verder liever via pb maar die heb je uit staan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan