man with helmet
MF'er
heb deze vraag op het dnepr forum ook al gepost maar nog geen antwoord gehad, het is daar nogal rustig...
was een ritje tot het tankstation a h maken om dan rond het vliegveld te draaien en dan de dnepr weer binnen te zetten.
liep dat eventjes anders.
een tweetal kilometers had ik gereden, beetje bijgetankt (zat nog 4tal liter in, heb er nog 5 bijgedaan) en dan terug op pad. Ik heb nog een kleine kilometer gereden aan ongeveer 80km/u. dan brug omhoog en bovenop de brug kreeg ik 3 luide knallen en dan viel hij stil.
niets meer.
heb ter plekke de bougies eraf gehaald en die zagen helemaal zwart.
ze dan een beetje met een doek (had niets anders) afgekuist, toen wilde de motor wel starten maar uiteindelijk besliste hij toch iets langer weigerachtig te doen.
ik naar huis gelift en de dnepr gaan ophalen met de aanhangwagen.
iemand een idee waar ik moet beginnen?
ikzelf denk dat hij wat te rijk afgesteld staat en dus min of meer verzopen is. kan dit kloppen?
hoe regel je dit het makkelijkste?
gegroet
lander
was een ritje tot het tankstation a h maken om dan rond het vliegveld te draaien en dan de dnepr weer binnen te zetten.
liep dat eventjes anders.
een tweetal kilometers had ik gereden, beetje bijgetankt (zat nog 4tal liter in, heb er nog 5 bijgedaan) en dan terug op pad. Ik heb nog een kleine kilometer gereden aan ongeveer 80km/u. dan brug omhoog en bovenop de brug kreeg ik 3 luide knallen en dan viel hij stil.
niets meer.
heb ter plekke de bougies eraf gehaald en die zagen helemaal zwart.
ze dan een beetje met een doek (had niets anders) afgekuist, toen wilde de motor wel starten maar uiteindelijk besliste hij toch iets langer weigerachtig te doen.
ik naar huis gelift en de dnepr gaan ophalen met de aanhangwagen.
iemand een idee waar ik moet beginnen?
ikzelf denk dat hij wat te rijk afgesteld staat en dus min of meer verzopen is. kan dit kloppen?
hoe regel je dit het makkelijkste?
gegroet
lander