Do or Don't : race/sport laarzen icm een textiel pak

Charles

Die hard MF'er
16 aug 2010
297
0
Hellevoetsluis
Zou het kunnen om een textielpak te dragen icm een sportlaars of alleen icm een leer pak. Het word dan misschien moeilijk om je broek goed in je laars te krijgen en zou het veilig zijn.

:?
 
Ik wil mijn textielen broek niet in mijn sportlaarzen hebben want dan krijg ik natte poten als het regent ;)

Ergo, ik draag ze er dus overheen.


Maar meneertje vage vraagstelling, definieer nu ook eens de term 'sportlaarzen' voordat we daar weer een heel debakel over krijgen. _O-
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je je textielen broek in je sportlaarzen doen?
Zodat men kan zien dat je Alpine Stars laarzen hebt?


Ik snap het niet zo. :?

Een textielen broek hoort in ieder geval niet in je laarzen. Dan is zoals gezegd die waterafvoer niet erg prettig.
 
Laatst bewerkt:
Nou ik vind het absoluut niet kunnen hoor! Die combi is zo 2010, daar wil je straks niet meer mee gezien worden
full
 
Zou het kunnen om een textielpak te dragen icm een sportlaars of alleen icm een leer pak. Het word dan misschien moeilijk om je broek goed in je laars te krijgen en zou het veilig zijn.

:?


textiele pak draag je over het algemeen over je laarzen zodat bij regen het water niet in je laarzen loopt.
Een leren pak gaat meestal in je laars.

Dus ja het kan prima
 
Ik wil mijn textielen broek niet in mijn sportlaarzen hebben want dan krijg ik natte poten als het regent ;)

Ergo, ik draag ze er dus overheen.


Maar meneertje vage vraagstelling, definieer nu ook eens de term 'sportlaarzen' voordat we daar weer een heel debakel over krijgen. _O-

Beste ZeeuwMeeuw , ik wist gewoon dat jij zou reageren, vreemd he :+

Sportlaarzen (in dit geval dunlop):
images
 
Nee, nee, veiligheid is alles.

Er zal maar een gieter oversteken of iemand die een kind gooit.........of zoiets......
 
Beste ZeeuwMeeuw , ik wist gewoon dat jij zou reageren, vreemd he :+

Ik zit al met smart te wachten op je topic van morgen _O-
"Wat is veiliger; Bij het afstappen van je motor eerst je linkerbeen op de grond of juist het rechterbeen eerst?"

:+

Maar het is weer duidelijk hè!
Textiel over je laarzen en leer er 99 van de 100x in.
En ja, het is veilig (en anders trek je maar een condoom over je hoofd). :W
 
Ik zit al met smart te wachten op je topic van morgen _O-
"Wat is veiliger; Bij het afstappen van je motor eerst je linkerbeen op de grond of juist het rechterbeen eerst?"

:+

Maar het is weer duidelijk hè!
Textiel over je laarzen en leer er 99 van de 100x in.
En ja, het is veilig (en anders trek je maar een condoom over je hoofd). :W

Ik weet het, op jou kan ik rekenen, ik maak je erelid van mijn fanclub.

Maar even serieus, ik heb zelf nu tourlaarzen en zitten eigenlijk niet zo lekker. Sportlaarzen vind ik inderdaad beter ogen alleen niet icm een textiel pak. Dit heeft niets te maken met "posen" ik heb ook het idee dat sportlaarzen veiliger zijn.
 
Ik weet het, op jou kan ik rekenen, ik maak je erelid van mijn fanclub.
Maar even serieus, ik heb zelf nu tourlaarzen en zitten eigenlijk niet zo lekker. Sportlaarzen vind ik inderdaad beter ogen alleen niet icm een textiel pak. Dit heeft niets te maken met "posen" ik heb ook het idee dat sportlaarzen veiliger zijn.

Sportlaarzen veiliger? Waarom dan, omdat ze zoveel "fraai ogend" plastic hebben? Juist omdat ze zo stug zijn is het best ff wennen, al helemaal als je toerlaarzen al niet lekker vindt zitten. De meeste sportlaarzen zijn ook nog eens niet waterdicht. Lopen is met die dingen vaak een hele opgaaf.
Toerlaarzen horen juist prettiger te zitten. Als dat niet zo is, heb je de verkeerde laarzen gekocht. Ga eens kijken voor een paar Daytona's bv. Geloof me, je wilt niets anders meer. Veilig, zitten als een pantoffel, absoluut waterdicht én ze lopen ook nog eens prima. Toegegeven, ze staan niet zo stoer als sportlaarzen.

Maar het klinkt eerder alsof jij een reden zoekt om sportlaarzen te kopen.... Mag uiteraard, het is jouw geld.
 
Jouw antwoorden zijn net zo .... laten we zeggen ... bijzonder ... als mijn vragen.

Vragen ? Nee, op het moment niet, maar ik verzin wel weer wat ;)
 
Het zit heerlijk, het is supertrendy en ze zijn waterdicht en ze staan uitstekend onder een textiel pak.

Een paar Uggs. Al je problemen in een klap opgelost.

Graag gedaan, zo ben ik nu eenmaal. :) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan