Dochter stapt ook op

En nog veel erger: Wat je dagelijks op de weg ziet met mensen die kennelijk WEL een RBW hebben weten te halen.
Òf hebben ze die gekregen bij een pakje boter. Bekijk 1 aflevering 'slechtste chauffeur' en dan hoef ik niets meer uit te leggen.
Ik zie dagelijks op de weg de gekste dingen gebeuren door onwetendheid in het verkeer.
Zelf zou ik voorstander zijn om eens in de 10-15jr een soort rijtest te moeten doen, om de ergste kneuzen eruit te halen.
Nu haal je je RBW op je 18e en tot 75 heb je niets meer met CBR te maken. Daarna vul je het formulier met wat de minste ellende oplevert.
en als het dan niet meer gaat koop je zo.n 45 km autootje
 
Helaas mensen. Ex schoonzoon is het er niet mee eens en gaat nu de kinderen angst aanpraten dat hun moeder zich dood gaat rijden. Volgens hem is er bijna 100% kans dat motorrijders zich dood rijden. Dat vinden de kinderen (7 en 9) dus ook nu. Denk njet dat het er nog van gaat komen op korte termijn. Zelfs achterop is te gevaarlihk volgens hem.
Topic kan wat mij betreft dicht helaas.
Ex moet zich er niet mee bemoeien.
Dochter moet kinderen dan ook maar van alles verbieden wat de kinderen leuk vinden en gevaarlijk kan zijn.
(zwemmen , Fietsen, rolschaatsen enz enz)
Even zo'n gesprekje met de kinderen voeren, wedden dat ze dat niet leuk vinden.
Je dochter moet gewoon doen wat ze zelf leuk vind.
Zo heeft de EX nog steeds een negatieve invloed.
Dochter kan ook met de kinderen kijken naar Opa , die leeft en rijdt ook nog na al die jaren.

Mijn kleindochter vind het motorrijden prachtig, kan niet wachten tot ze groot genoeg is om bij Pappa of Opa mee te kunnen.
Kleinzoon durft er niet op te zitten, maar dat durft zijn Pappa @Richard117 toen niet (en nog steeds niet achterop zitten)
 
Helaas mensen. Ex schoonzoon is het er niet mee eens en gaat nu de kinderen angst aanpraten dat hun moeder zich dood gaat rijden. Volgens hem is er bijna 100% kans dat motorrijders zich dood rijden. Dat vinden de kinderen (7 en 9) dus ook nu. Denk njet dat het er nog van gaat komen op korte termijn. Zelfs achterop is te gevaarlihk volgens hem.
Topic kan wat mij betreft dicht helaas.
We kunnen wel even gaan praten met die gast. Waar woont ie?
 
Doet me dus trouwens wel denken aan mijn eerste reactie bij het zien van de topictitel.

"Zo, dan moet je wel héél boos zijn"....

Stapt ze nu maar op van d'r ex... ;) wat een buzzkill joh. Heeft ie een kantoorbaan :?
 
Ieder z'n eigen mening natuurlijk. Denk ook niet dat je zo iemand in je groepje wil als je zou gaan willen rijden. Maar dat ie zijn ideeën dan opdringt aan anderen, dát is giftig. Wat hij er van vindt mag ie zelf weten. Maar nu heeft ie dus én de kinderen én zijn ex er mee.
 
Ieder z'n eigen mening natuurlijk. Denk ook niet dat je zo iemand in je groepje wil als je zou gaan willen rijden. Maar dat ie zijn ideeën dan opdringt aan anderen, dát is giftig. Wat hij er van vindt mag ie zelf weten. Maar nu heeft ie dus én de kinderen én zijn ex er mee.
Dat mening opdringen stuit ook mij tegen de borst, zoals ik al meldde in een eerder bericht. Kan daar zeer slecht tegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan